op 22-12-2011 12:58
Mijn verkoop aanbiedingen zie ik alleen terug op E-Bay.nl en niet op de internationale E-Bay sites. Wel aangegeven wereldwijd te verzenden.
Wat doe ik fout????
op 22-12-2011 17:10
ach ja zo lang er nog iemand antwoord geeft, leeft het PB nog!
op 22-12-2011 20:05
Ach Stephan,
als iemand je in het antwoordcentrum bedankt
voor de les en je fijne feestdagen toewenst is
dat volgens mij toch wel een kleine opsteker.
ja en waarom mensen niet alle objekten op
Ebay Duitsland kunnen bekijken daar snap
ik dus de ballen van. Ik kan ze in ieder geval
wel allemaal bekijken. dan weet je dat ook weer.
groetjes Niek
op 22-12-2011 21:46
Mijn verkoop aanbiedingen zie ik alleen terug op E-Bay.nl en niet op de internationale E-Bay sites. Wel aangegeven wereldwijd te verzenden.
Wat doe ik fout????
U moet uw items rechtstreeks op ebay.com plaatsen.
U dient dan wel een gecontroleerde PayPal rekening te hebben.
Houdt ook rekening met hogere kosten en 21 dagen vasthouden van uw geld.
op 27-12-2011 15:10
Ik heb net nog wat verkocht aan een Duitser terwijl ik alleen op Ebay.nl sta.
op 27-12-2011 16:17
gefeliciteerd!
op 27-12-2011 18:53
aan je gebruikersnaam af te leiden
ligt Duitsland volgens mij bij jou aan de overkant van de
straat Stephan. :^O
groetjes Niek
op 28-12-2011 09:02
Ja dat scheelt niet veel Niek:^O
op 05-01-2012 12:51
Bij mij was het juist andersom
Ondanks dat ik eerst alleen versturen naar nederland had (wilde het mezelf makkelijk maken en niet naar het postkantoor te moeten) kreeg ik toch regelmatig klanten uit het buitenland. (Amerika Australia Griekenland Mexico Finland etc.)
op 20-02-2012 21:12
Dus de enige mogelijkheid om een product in Belgie, Engeland te verkopen is daar (op die ebay landen site) in te loggen en weer het product en afbeeldingen en informatie erop zetten?
-- Bewerkt door uvgaia op 20 Feb 2012 21:13 CET
-- Bewerkt door uvgaia op 20 Feb 2012 21:14 CETop 20-03-2012 22:20
Weet echt niet waar het probleem zit...
Als je gewoon aangeeft dat je wereldwijd verzend én de verzendkosten duidelijk aan geeft,is er niks aan de hand..
heb meerdere items op ebay.nl staan,en als ik naar .com ga en daar Worldwide in het kader links intik in het zoekvenster,krijg ik gewoon mijn ad. te zien.Het is tegenwoordig wel zo dat je aparte verzendkosten moet invoeren voor diverse locaties...
Dus:Verzenden :Wereldwijd....Extra service aanbieden..kies voor alles buiten Europa..(Noord-en zuid Amerika ,Verenigde Staten,Canada,Azïe,Japan).....verzendkosten opgeven ...daarna...Extra service aanbieden..alles Europa aanvinken(Belgïe,Duitsland,UK,Europa,Europese Unie)en weer verzendkosten opgeven...klaar..Nu móet je jezelf terugzien op welke ebay site waar dan ook.
Succes!