annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Limiet op internationaal verkopen

bepjee
Community-lid

Hallo,


 


Ik krijg sinds vanmiddag deze melding als ik advertenties op Ebay.de wilt plaatsen:


 


Sie können Ihr Angebot aufgrund folgender Probleme nicht senden Sie haben Ihr Limit für den internationalen Versand erreicht


Sie können auf jeder internationalen eBay-Website jeweils 10 Artikel verkaufen.


Obwohl Sie Ihre internationalen Verkaufslimits erreicht haben, können Sie möglicherweise weitere Artikel im Inland einstellen.


 


EVEN VERTAALD:


 


U kunt uw bod niet verzenden vanwege de volgende problemen
U heeft uw limiet voor de internationale scheepvaart
Op elke internationale eBay-sites van de verkoop van 10 producten.
Hoewel u hebt de limiet internationale verkoop, kunt u in staat om andere items in uw huis.


 


Ik kan dus maar 10 advertenties plaatsen kwa internationaal.
Hoe kan ik dit limiet opheffen?
Ik ben nog maar vandaag lid van Ebay heeft dat daar mee te maken?
Alvast bedankt.

Bericht 1 van 62
laatste antwoord
61 ANTWOORDEN 61

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

stephanthecollector
Community-lid

u dient 10 unieke beoordelingen te ontvangen (tenminste) omdat er een aantal kopers zijn die meerdere keren bij u hebben gekocht ziet ebay dat als 1 unieke feedback.



u dient ten minste 10 gedetailleerde verkopersbeoordelingen te ontvangen.

Bericht 41 van 62
laatste antwoord

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

bepjee
Community-lid

Dat weet ik, maar dan nog kom ik boven de 10 uit.
Heb er 11 ontvangen van verschillende personen.

Bericht 42 van 62
laatste antwoord

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

stephanthecollector
Community-lid

ik zie inderdaad dat het net is aangepast, vanmorgen was uw score nog niet te zien! wellicht dat u het nu wel kunt proberen, ik zie geen enkele belemmering meer maar ja ik werk dan  (gelukkig) ook niet voor eBay!

Bericht 43 van 62
laatste antwoord

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

bepjee
Community-lid

Sjongejongejonge nu krijg ik dit weer:


 


U heeft uw limiet op de verkoop van de Duitse eBay-website.
Op de Duitse markt van eBay, kunt u maximaal te verkopen aan 100 stuks per maand. Als u meer wilt verkopen, neem dan contact op met onze klantenservice:
0049 180 100 48 00
Maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur (3,9 cent / min. vanuit het Duitse vaste, maximaal 42 cent / minuut mobiel)

Zelfs als u de limiet bereikt verkopen in Duitsland nu, kunt u nog steeds verkopen op de website van eBay's in het land waar u zich heeft geregistreerd.


 


De advertenties die ik vandaag heb geplaatst waren op de nederlandse ebay dus nu lukt het nog steeds niet.


Wordt je toch gek van....

Bericht 44 van 62
laatste antwoord

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

het_regent
Community-lid

eBay is een aaneenschakeling van bekende en onbekende, niet gedocumenteerde regels en voorwaarden. Wellicht verdient het aanbeveling de eBay helpdesk eens te raadplegen. Zij kunnen het tenslotte weten en u wellicht verder helpen.

Bericht 45 van 62
laatste antwoord

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

bepjee
Community-lid

Heb een mail gestuurd.


Nu zijn mijn aanbiedingen afgelopen en nu krijg ik de volgende melding weer dat ik geen advertenties meer buiten de nederlandse ebay kan plaatsen omdat ik eerst 10 verschillende feedbacks moet hebben.... houd ook nooit op geloof ik.
Inmiddels zit ik al bijna aan de 15 met verschillende feedbacks.

Bericht 46 van 62
laatste antwoord

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

het_regent
Community-lid

Raadpleeg de uitgebreide informatie eens, dat kan wellicht behulpzaam zijn. Deze is beschikbaar via de Hulp-link, rechtsboven op elke pagina.

Bericht 47 van 62
laatste antwoord

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

bepjee
Community-lid

Daar heb ik zojuist gekeken alleen zie ik daar niet de informatie die ik zoek.

Bericht 48 van 62
laatste antwoord

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

het_regent
Community-lid

Het klopt dat u daar niets vindt. Kies bij deze Hulp-link  voor Contact Opnemen. Kies dan een onderdeel waar het al dan niet betrekking op heeft, kies vervolgens een vraag waarop het al dan niet betrekking heeft en kies dan voor Email ons met een vraag.



U kunt dan uw vraag stellen en meestal krijgt u van Customer Support dan een deskundig antwoord op de vraag die u gekozen hebt en soms ook wel op de door u gestelde vraag.



Maak gebruik van deze optie, de klanten ondersteuning staat voor u klaar.


Bericht 49 van 62
laatste antwoord

Betreft: Limiet op internationaal verkopen

bepjee
Community-lid

Ik heb inmiddels een antwoord gekregen:



Ik heb uw account gecontrolleerd. U heeft inderdaad meer dan 10 feedbacks. U verkoperaccount is op 23 oktober geopend. eBay heeft ook en andere regel dat een verkoperaccount dient 90 dagen oud zijn om in het buitenland te kunnen verkopen. U verkoperaccount is 23 dagen oud.


Deze regels zijn echter opgesteld om, zowel kopers als ook verkopers, te beschermen. Regels als deze leiden in de regel tot een veiligere handelsplaats, welke eBay aan haar leden biedt.

Met andere woorden ik moet gewoon 2 maanden wachten!!!!  😞

Bericht 50 van 62
laatste antwoord