annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaringen met 1 euro veilingen op ebay.de?

gg1200
Community-lid

Wie heeft er ervaring met 1 euro veilingenop ebay.de


 


Ik heb het nu zelf geprobeerd en mijn eerste ervaring is bar slecht. Alle producten zijn onder de inkoopprijs weggegaan en de meeste zelfs voor 1 Euro.


Als ik kijk bij soortgelijke veilingen op ebay.de met dezelfde produkten dan hebben mijn produkten echt onder de maat gepresteerd.


 


Wie heeft er meer ervaringen met 1 euro veilingen  op ebay.dezowel positief als negatief

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Betreft: Ervaringen met 1 euro veilingen op ebay.de?

Ligt er denk ik aan welke producten je aanbied. Ik bied alles op .de aan vanaf 1 euro voor de duur van een week. De opbrengsten zijn vele malen beter als op .nl en mp.


 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Betreft: Ervaringen met 1 euro veilingen op ebay.de?

Het nadeel van aanbieden met zo'n lage startprijs is dat je dan zeker 2 personen moet hebben die een goede prijs willen bieden voor een item.


Vaak mag je al blij zijn als er 1 koper is.


Ligt er natuurlijk ook erg aan de producten die je verkoopt.


Merk bij mijn eigen verkoop dat het maanden kan duren voor ik een koper heb. Ik bied het dus aan met bieden vanaf de minimale prijs die ik wil hebben. Verkoop ik het na een paar keer niet dan gaat het voor die prijs met nu kopen.


 


Het aanbod op ebay is zo groot geworden dat veilingen steeds minder goed beginnen te werken en er steeds meer met nu kopen word aangeboden.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Betreft: Ervaringen met 1 euro veilingen op ebay.de?

Ik heb hele goede ervaringen met ebay.de. Feit is wel dat ik aan de grens woon en mijn pakketjes verzend via de Deutsche Post en dit is echt stukken goedkoper, dus dat trekt ook zeker meer bieders, zelfs verzenden naar NL is goedkoper vanuit Duitsland.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord