annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Als particulier zou ik graag ook in Duitsland via E/Bay verkopen. Ik woon in Duitsland aan de grens

Als particulier zou ik graag ook in Duitsland via E/Bay verkopen. Ik woon in Duitsland aan de grens van Nijmegen waar ik de nodige jaren veel doe op postzegel gebied. Zie mijn status, reeds plm. 13 jaar.Hoe krijg ik e.e.a. op gang gezet. Gaarne bericht. Met vr. groet Bert Schelwald5814albert en de mail:   *****

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Als particulier zou ik graag ook in Duitsland via E/Bay verkopen. Ik woon in Duitsland aan de gr

Als u in Duitsland woont, waarom heeft u dan een Nederlands account? Als u uw adres eens wijzigt in uw werkelijke Duitse adres dan zal u merken dat u automatisch een Duits account heeft.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: Als particulier zou ik graag ook in Duitsland via E/Bay verkopen. Ik woon in Duitsland aan de gr

Zodra ik als nederlander het adres zou wijzigen waar ik al 12 jaar mij op E/Bay begeef dan raak ik wellicht mijn nederlandsche verkoop kwijt, dus dat biedt geen enkele oplossing. Ik wil gewoon wat ik aangeef,  maar hoe ik in contact moet komen met E/Bay hierover is mij een raadsel. Krijg alleen een afwijzing zodra ik postzegels wil verkopen in Duitsland. Geef maar eens een tip hoe ik E/Bay kan bereiken !!!!!!!!!!! Groet Bert

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: Als particulier zou ik graag ook in Duitsland via E/Bay verkopen. Ik woon in Duitsland aan de gr

hallo Bert,

ook ik was op zoek naar een informatie site.

En,....... na lang speuren kwam ik hierop:

http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/support/telephone.html

misschien heb je hier wat aan,

groeten Gerard

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: Als particulier zou ik graag ook in Duitsland via E/Bay verkopen. Ik woon in Duitsland aan de gr

Ik verkoop al jaren wereldwijd. Als je de tool van ebay gebruikt voor bulk upload e.d., kun je zelfs kiezen op welke ebay je het item wilt verkopen en kun je verschillende items tegelijk op verschillende sites (.nl, .com, .de) plaatsen. Maar volgens mij kun je ook gewoon naar ebay.de gaan, daar inloggen en dan een item plaatsen. Ik spreek geen duits, maar ik doe dit ook net zo makkelijk bij ebay.com en ebay.nl. Let alleen wel op, er zijn geen goede opties om verzendkosten te verrekenen. Ik kan bij. op ebay.com geen nederlandse prijzen voor verzending berekenen, omdat er een limiet op zit wat je per soort item kunt rekenen.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: Als particulier zou ik graag ook in Duitsland via E/Bay verkopen. Ik woon in Duitsland aan de gr

als dit uw verkoopaccount is dan kunt u het vergeten. U zit niet aan de vereiste aantal verkopen.. Een Duits account is dan de enige optie als u daar wilt verkopen.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord