annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay aanbod gratis plaatsen gelimiteerd?

Ik kreeg een bericht van Ebay inbox dat ik tussen 8-14 juni gratis mocht plaatsen. Dus ik ging meteen aan de slag. Toen ik mijn 11e advertentie plaatste kreeg ik een bericht dat ik mij limiet had bereikt. Huh? Dat kan toch niet? Wie kan mij dit uitleggen?

http://pages.ebay.com/promo/2014/0608/FreeAuction.html

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Ebay aanbod gratis plaatsen gelimiteerd?

Het schijnt dat ik voor de Amerikaanse Ebay was ingeschreven terwijl ik gewoon in Nederland woon. Ik ontving dus acties die niet voor Nederlandse leden bestemd was. Ik ben door Ebay Nederland geholpen door mij nu wel bij Ebay Nederland te laten inschrijven. Ik ben altijd koper geweest. Mij is tevens uitgelegd dat pas wanneer je 10 of meer feedback als internationale verkoper hebt, je in aanmerking komt voor meer dan 10 gratis internationale advertenties per maand e.d. acties. Je moet wel binnen een jaar die 10 feedback hebben verdiend. Einde verhaal.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ebay aanbod gratis plaatsen gelimiteerd?

eBay kan slechts tot tien tellen.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ebay aanbod gratis plaatsen gelimiteerd?

Het schijnt dat ik voor de Amerikaanse Ebay was ingeschreven terwijl ik gewoon in Nederland woon. Ik ontving dus acties die niet voor Nederlandse leden bestemd was. Ik ben door Ebay Nederland geholpen door mij nu wel bij Ebay Nederland te laten inschrijven. Ik ben altijd koper geweest. Mij is tevens uitgelegd dat pas wanneer je 10 of meer feedback als internationale verkoper hebt, je in aanmerking komt voor meer dan 10 gratis internationale advertenties per maand e.d. acties. Je moet wel binnen een jaar die 10 feedback hebben verdiend. Einde verhaal.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord