annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account ineens geschorst

Beste,

 

Sinds gisteravond is mijn account ineens geschorst.

Ik heb geen enkele bericht gehad in mijn account, terwijl Ebay dit wel in het berichtencentrum heeft laten weten, maar er is nergens ook maar een enkele bericht te zien.
Tevens heb ik naar Ebay Amerika gebeld (automatisch gegenereerde telefoongesprek), ook hier werd hetzelfde gemeld.

 

Nu weet ik dus niet wat de oorzaak van mijn schorsing is en hoe ik dit kan oplossen.
Het is een groot probleem voor mij, aangezien ik voor een groot deel afhankelijk ben van Ebay.

Ik heb al meerdere malen ge-e-mailed naar de Ebay customerhelp, maar nog geen reactie.

Zijn er meerdered die hier ervaring mee hebben?

 

Alvast bedankt voor alle reacties.

 

Mvg,
Watch-Expert-Europe

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Account ineens geschorst

Ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Is het bij jou opgelost?

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Account ineens geschorst

Nog steeds niet opgelost.
Ik ben geschorst voor een eenmalige incident, omdat een ebay denkt dat ik een transactie buiten ebay om heb gedaan, terwijl dit helemaal niet het geval os geweest.
Waardeloos dit. Ebay zegt alleen maar; (via automatisch gegeneerde emails denk ik);" maakt u zich geen zorgen, na 90 dagen is de schorsing over en kunt u weer inloggen".

Al zou ebay het beleid enigszins aanpassen, zodat verkopers zich kunnen verdedigen tegen schorsingen, dan zou ebay wellicht veel meer kunnen verdienen en trouwe en vriendelijke klanten (ebay-sellers) houden.

Ik weet in ieder geval wel dat ik nu voornamelijk ga richten op m'n eigen websites en andere verkoopkanalen en ebay alleen als een soort advert-kanaal ga gebruiken (dus niet primair of zelfs secundair).
Bericht 3 van 3
laatste antwoord