annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

mirelski70
Community-lid
Hallo!!!!
Ik ben ook op een pakketje of envelope uit Engeland aan het wachten, wat een beetje lang duurt, met International Airmail signed for verstuurd!!!!!
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren het is de 16e verstuurd, had hier toch al moeten zijn.
Bericht 661 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

geahenk
Community-lid
nu al 4x verschillende pakketjes met onderdelen vanuit engeland ergens verdwenen..bij de post.??..allerlij andere landen -amerika-belgie-duitsland enz..heb ik nog nooit een probleem gehad,maar vanuit engeland is het blijkbaar een probleem..en dan nu de vraag ...waar blijft het??? en waar moet je ergens je vraag stellen..ook allemaal zo wazig..groetjes van henk...die niets meer vanuit engeland laat komen..
Bericht 662 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

eens een positief bericht om al dit geklaag te onderbreken. Ik doe heel veel zaken met Engeland (binnen ebay, maar nog veel meer daarbuiten) en ontvang per jaar meer dan 100 pakketjes uit de UK (al vele jaren lang).

Tot nu toe is ALLES aangekomen. Normaal is het er binnen een week. Alleen in de kersttijd (die in Engeland begin november begint) duurt het vaak een week langer.

Eigenlijk heb ik maar een keer meegemaakt dat een pakket echt vertraagd was, maar dat kwam omdat de verkoper was vergeten erop te zetten dat het naar Nederland moest. Maar na een lange omzwerving (via de VS), kwam het na twee maanden uiteindelijk toch aan.
Bericht 663 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hollandiacoolpix
Community-lid
Ook ik heb in het verleden wel eens 3 weken moeten wachten op een *Royal Mail Airmail (Small Packets)* zending, maar mijn laatse paar recentelijke UK aankopen kwamen allemaal binnen 3 tot 7 dagen aan (de laatste incl. een weekend), bezorgd door TNT, met een sticker: "RM Netherlands Postbezorging, [...] Rijswijk" + "TNT Post"

Misschien heeft RM maatregelen genomen...? 😄
Of had ik gewoon geluk...? 😐
Bericht 664 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Zelf koop ik regelmatig iets in Engeland. Kleine pakketjes, grote pakketten en ook veel brievenbuspost. De levertijden zijn echt heel verschillend. Pakketten meestal binnen een week. Brievenbuspost varieert van een week tot 3 weken voor bijvoorbeeld een CD. Ik ben ervan op de hoogte en ik houd hier dus rekening mee. Als je ongeduldig bent kun je beter niet in Engeland kopen 😉
Bericht 665 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

azzor1911
Community-lid
op 6 januari een cd'tje gekocht van een Engelse veiling, meteen betaald, twee dagen later verzonden door de verkoper (Royal Mail Airmail (Small Packets)), en nog niet ontvangen.
helaas, de ellende is weer begonnen. hopelijk is het deze keer niet zo erg als de zomer/herfst van 2007, waarin ik letterlijk meer dan 10 pakketjes (allemaal losse muziek cd's in zo'n bubbel-envelop) nooit heb ontvangen, van zowel eBay als Amazon.co.uk. gelukkig wel van de meeste verkopers m'n centjes terug gehad, maar Royal Mail zweeg in alle talen over een mogelijke storing of iets dergelijks.

Vorig jaar heb ik vanwege mijn zeer trieste bovenvermelde ervaring uit voorzorg maar zo min mogelijk dingen gekocht uit de UK, maar datgene wat ik kocht kwam meestal wel netjes binnen een week.
Bericht 666 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

kyspoor
Community-lid
Ik had een weekje terug een aantal spullen voor mn paintball gun gekocht vanuit england. Heeft me totaal 85euro gekocht, als ik dezelfde spullen hier in nederland had gekocht was ik meer dan 200euro kwijt geweest. Nadat ik de bestelling had gedaan en had betaald ging ik ff kijken op google hoelang het meestal duurt voordat pakketjes uit england aankomen. Toen kwam ik in dit topic, ik schrok me rot. Dacht dat ik wel kon fluiten naar mn spullen en geld.... Tot mijn grote verbazing had ik de pakketjes met 3 dagen in huis! Op een vrijdag besteld en dinsdag tegen 5uur werd het pakketje bezorgd.
Bericht 667 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

tja hier ook veel problemen met royal mail,en enigsinds tnt die mijn mail niet beantwoord heeft ff afwachten heb nl een en ander gekocht op ebay.uk en tja kwam er na t kopen achter dat paypal mijn huisnummer niet vermelde:_|
maar de mensen waarvan ik iets kocht zijn wel netjes snel met hun reactiesB-) weet alleen niet hoe lang t verzenden normaal duurt?heb iets de 16e december,22 december en 27 december toe gezonden gekregen tenminste dan zou tgepost moeten zijn....
Bericht 668 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

moremusicneeded
Community-lid
goed nieuws (hopelijk).
Met TNT heb ik weinig problemen.
Bericht 669 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Hopelijk komt dit tranendal tot een einde als TNT Post een minderheidsbelang in Royal Mail neemt:

http://www.beurs.nl/nieuws/artikel.php?id=279886&taal=NL
Bericht 670 van 1.373
laatste antwoord