Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
"eCheck – betaling via eCheck wordt op de PayPal-rekening van de ontvanger bijgeschreven na 7 tot 9 werkdagen. U kan met eCheck betalen indien u geen alternatieve betaalbron heeft toegevoegd aan uw PayPal-rekening of indien alle andere betaalmethoden uitgeschakeld zijn. Indien u via eCheck betaalt, dan zal PayPal uw bankrekening voor het volledige bedrag crediteren ook al staat er geld op uw PayPal-rekening."
Zo staat het op de site van Paypal, je bankrekening wordt door Paypal gecrediteerd als je betaald.
Dat is nog eens fijn ?:|
Dat zou iemand kunnen doen, maar dat zal Ebay/Paypal toch niet vaker dan 1 keer laten gebeuren.
Maar de verkoper heeft dan wel een probleem als de spullen al verstuurd zijn. Zoals we hier in andere draadjes kunnen lezen gebeurt het niet met dingetjes van een paar tientjes de laatste die ik las daar ging het om 2000 eu.
Ook een keer is een keer te veel bij o zo'n veilig en duur systeem