annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

22ste iets ontvangen wat de 10 was besteld...
op de 12 iets besteld en dat is nog niet binnen..

dus zou er maar niet op rekenen dat je het op tijd binnen hebt.

en max.10 dagen zou leuk zijn, soms duurt het een week, soms 3 weken.

dromen

dromen
Bericht 331 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb ook op 13 juni een t-shirt besteld uit de UK en heb helaas ook nog niks. Ik heb het speciaal voor een feest wat ik a.s. vrijdag heb gekocht, nog 2 dagen dus, hopelijk komt het nog want normaal is volgens mij het max. 10 dagen!?
Bericht 332 van 1.373
laatste antwoord

Inmiddels 5 weken verder, en nog steeds niets ontvangen, Via Royal Mail NL gehoord dat als er GB op het einde van het tracking nummer staat, dit door TNT wordt bezorgd.
Dus bij TNT navraag gedaan, eerst per telefoon tracking nummer was niet bekend, daarna gewoon een brief gestuurd, kreeg een telefoontje dat het tracking nummer niet in de computer stond, maar dat ze via via kon zien dat pakje bij inklaring Rotterdam zou zijn, die mevrouw kon daar verder ook niets aan doen, maar ja hoe bereik je die inklaring in rotterdam?? Dit is toch niet normaal meer ook al het feit dat het bij inklaring is, er is toch vrij verkeer van goederen diensten en personen binnen de europese unie?

Rien
Bericht 333 van 1.373
laatste antwoord

#1036 er staat NS bij, misschien is deze wel via landpost gegaan en niet via airmail..

dromen

dromen
Bericht 334 van 1.373
laatste antwoord

post uit UK is altijd natte vinger werk, soms heb je het binnen een week binnen, een andere keer duurt het drie weken..en het maakt niet uit wie het hier bezorgd.

dromen

dromen
Bericht 335 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb precies het zelfde probleem als ton. De tijd klopt echt niet. Weet iemand door welke postbedrijf van Nederland wordt posten van Royal mail bezorgd in Nederland????
Bericht 336 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb ook problemen met pakjes uit Engeland, ik heb weken moeten wachten voordat ik wat binnen kreeg. Opmerkelijk genoeg is de post die via TNT gaat binnen drie dagen binnen maar ik heb bij een onbekende bezorger dik drie weken moeten wachten.

Weet iemand wie die bezorger kan zijn? Er was een sticker aangebracht op mijn pakjes met daarop: bin: 89 Afv: NS
320-KK-ALM
id: een aantal getallen

Ik word er niet wijs uit van wie het zou kunnen komen en ik heb liever dat m'n pakjes gewoon met TNT komen. Kan de afzender niet op de envelop schrijven hand over to TNT oid?
Bericht 337 van 1.373
laatste antwoord

Ja als je alles van tevoren wist, ik heb er best wel wat meer geld voor over om zeker te weten dat ik iets ontvang.
Zelf stuur ik altijd verzekerd zowel in binnen als buitenland, dan heb ik in ieder geval mijn geld terug als het pakje niet aankomt.
Bij Royal Mail.NL wist men mij te melden dat als de code eindigd op GB TNT voor de bestelling zorgdraagt, wat wat dat waard is weet ik ook niet, bij TNT was de barcode in ieder geval niet bekend, heb ze ook nog een brief gestuurd met hezelfde probleem, een week geleden, maar nog geen antwoord.

Rien.
Bericht 338 van 1.373
laatste antwoord

volgende keer om airsure vragen...die is nl ook in nederland te volgen.
signed for is te volgen totdat het de UK verlaat.

niet dat je daar nu wat aan hebt, maar dan weet je ook bij welke postmaatschappij je hier moet zijn.

dromen

dromen
Bericht 339 van 1.373
laatste antwoord

Vreemde zaak die post ui UK, ik wacht nu ook al een week of drie op een pakketje Signed for met tracking nummer.
Your item, posted on 18/05/10 with reference RJ*********GB has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.

Bij TNT is het nummer niet bekend, bij Selectvracht is het nummer niet bekend, Bij Royal mail weten ze ook van niets, toch merkwaardig dat een simpele postdienst zo beroerd kan werken, leve de privatisering.
Inmiddels heb ik wel een case aangemaakt bij Ebay, het nadeel is dat ook al krijg ik mijn geld terug, ik sowieso verlies lijd het ging om Microscoop onderdelen die als ik ze al in Duitsland zou kunnen kopen drie a vier maal meer zouden kosten.
Dus balen en wachten maar.

Rien.
Bericht 340 van 1.373
laatste antwoord