annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Yep, hier idem dito. Pakjes zijn verstuurd in Engeland op respectievelijk 11 en 15 september maar tot op heden nog niets gezien. Begin nu toch ook lichtelijk te vrezen voor mijn spullen, maar het is misschien nog peanuts vergeleken met wat ik verder zoal in dit draadje las; ik las namelijk ook ergens een berichtje dat er pas na vijf (!) maanden iets werd afgeleverd. Dus wellicht is er nog hoop ...
Bericht 971 van 1.373
laatste antwoord

hoi
op 13 september is er een pakket naar mij gezonden, maar nu -5 oktober- nog niet aangekomen. Is dat normaal zo'n lange wachttijd??
Bericht 972 van 1.373
laatste antwoord

en nogmaals gaat Royal Mail staken voor een aantal dagen...: http://www.royalmail.co.uk

er komt maar geen eind aan, zo te zien
Bericht 973 van 1.373
laatste antwoord

Niet vanuit ebay, maar wel richting Engeland...: Ik kocht onlangs voor mijn hobby een speelautomaat via marktplaats, eenmaal thuisgebracht door mn vader die toevallig in de buurt was bleek (achteraf) dat de monitor gewoon niet goed was. De verkoper wilde/kon er niets aan doen, enige oplossing was het moederbord van de monitor eruit, in een doos naar een kennis in Engeland sturen, deze kon hem repareren. Ik naar TNT (en ik hád al twijfels) kostte me iets van 20 euro, Internationaal Pakket Plus met traceercode. Extra grotere doos gebruikt en alle overige voorzorgsmaatregelen. Dagje later stond er netjes op tracktrace.nl dat het was verzonden (24 sept, verzonden) 2 dagen later stond er netjes dat het was "aangekomen in land van bestemming" (LEES: dus niet op de bestemming zelf!) dus de 26e van september... Tot op heden (2 okt.) staat diezelfde vermelding er nog steeds. Na bellen met TNT kreeg ik te horen dat ze "geen idee" hebben en dat het pakketje mogelijk of vertraging heeft, of zoek is geraakt. Ook kon niemand van de TNT mij vertellen wie er verantwoordelijk is voor hun zendingen in Engeland... Echt kansloos, als dit pakketje niet aankomt kan ik die hele speelautomaat wegflikkeren...
Bericht 974 van 1.373
laatste antwoord

ook ik ben slacht offer kleindochter wilde allstars coverse schoen uit amerika betaald 48 dollar en nooit schoenen ontvangen

maanden lang heen en weer gemaild gebeld enzovoort
het bleek een oplichter te zijn maar om dat hij niet was op te sporen en dus het geld niet konden terug halen
was er geen paypal en ebay koper bescherming.

mooie boel zo kan ik ook koper bescherming aanbieden
Bericht 975 van 1.373
laatste antwoord

#396 vreemd hoor, ik ontvang de laatste 15 jaar vrijwel iedere week een paar pakjes uit Engeland; het zijn er in ieder geval meer dan 1000 geweest; en tot nu toe is ALLES aangekomen.

Eenmaal duurde het een paar maanden omdat het abuisievelijk eerst naar de VS werd gestuurd (NH was bedoeld als Noord-Holland, maar werd opgevat als een amerikaanse staat-poscode), maar het kwam aan. Ik weet echt niet waar de mensen het hier over hebben.

Alleen de duur loopt nogal uiteen. Van de zomer met die poststaking duurde het erg lang (een week of drie). Op dit moment gaat het heel snel (3-5 werkdagen) en straks rond de kerst zal het wel weer een paar weken zijn.
Bericht 976 van 1.373
laatste antwoord

Sinds 2005 zijn er bij mij zo'n 5 pakjes uit Engeland nooit aangekomen. Bovendien worden pakjes uit Engeland vaak niet door TNT maar bij mij door Selekt Vracht aangeboden.

Het laatste pakje dat nooit aankwam bij mij had er op 10 sept 07 moeten zijn.

Ik koop vanaf nu niets meer in Engeland. Engelse EBay is off limits geworden.
Bericht 977 van 1.373
laatste antwoord

Valt wel mee met dat geduld. De laatste twee items die ik in Engeland kocht zijn binnen 5 werkdagen geleverd.
Bericht 978 van 1.373
laatste antwoord

Afgelopen vrijdag (21 september) lagen bij mij ineens 4 pakjes in de bus die vanuit de UK verstuurt zijn op verschillende dagen eind juni en begin juli ... bijna 3 maanden dus!!!

Kortom, voor iedereen die nog op pakjes zit te wachten: heb geduld, heb heeeeeeeel veeeeeel geduld
Bericht 979 van 1.373
laatste antwoord

Postzegels gekocht 11 Augustus nog steeds niet binnen.
Verkoper heeft mij het verzend bewijs gemaild.
Penny
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Penny
Photobucket
Hoop doet leven,leven geeft hoop!!!!
Bericht 980 van 1.373
laatste antwoord