Niet vanuit ebay, maar wel richting Engeland...: Ik kocht onlangs voor mijn hobby een speelautomaat via marktplaats, eenmaal thuisgebracht door mn vader die toevallig in de buurt was bleek (achteraf) dat de monitor gewoon niet goed was. De verkoper wilde/kon er niets aan doen, enige oplossing was het moederbord van de monitor eruit, in een doos naar een kennis in Engeland sturen, deze kon hem repareren. Ik naar TNT (en ik hád al twijfels) kostte me iets van 20 euro, Internationaal Pakket Plus met traceercode. Extra grotere doos gebruikt en alle overige voorzorgsmaatregelen. Dagje later stond er netjes op tracktrace.nl dat het was verzonden (24 sept, verzonden) 2 dagen later stond er netjes dat het was "aangekomen in land van bestemming" (LEES: dus niet op de bestemming zelf!) dus de 26e van september... Tot op heden (2 okt.) staat diezelfde vermelding er nog steeds. Na bellen met TNT kreeg ik te horen dat ze "geen idee" hebben en dat het pakketje mogelijk of vertraging heeft, of zoek is geraakt. Ook kon niemand van de TNT mij vertellen wie er verantwoordelijk is voor hun zendingen in Engeland... Echt kansloos, als dit pakketje niet aankomt kan ik die hele speelautomaat wegflikkeren...