annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

De laatste twee maal kreeg ik de pakketjes bezorgd uit de UK met Selektvracht door keurige gepensioneerde heren met nette auto (niet zo'n afgeragde ragbak die ik voorheen zag bij Selechtvracht bezorgingen). Ben daar zeer tevreden mee. Hopelijk is dit nieuw beleid van Selektvracht. Gepensioneerden inzetten. Keurigheid en zorgvuldigheid gaan vaak hand in hand.
Bericht 621 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Mijn laatste pakje via ParcelForce heeft 1,5 maand bij de buren gelegen (3 huizen verder)... GLS had verzuimd een briefje bij me in de bus te stoppen X-(.

Op het laatste moment de RoyalMail verzekering en de PP claim kunnen annuleren. Gelukkig werkte de verkoper super mee ;).
Bericht 622 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

deveny55
Community-lid
een postbode die geen briefje achterlaat?

dromen


dromen
Bericht 623 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hallo,
ook hier een reactie bij niet ontvangen pakjes uit engeland,gekocht op 25-03-2009,en tot op heden ook niks gekregen,verkoperneemt contact op met royal mail,maa schijnbaarook daar niks,en vraagt dan aan mij of ik op het postkantoor kan navragen of er pakjes liggen voor mij,maar als er hier in nederland een pakje voor je is en er is niemand thuis,dan krijg je hier een berichtje van in je brievenbus.en dit heb ik nu al met 3 verkopers aan de hand gehad,ze doen dan wel allemaal een refund van het bedrag,maar de verzendkosten ben ik ten alle tijden kwijt.
maar de vraag blijft natuurlijk,waar zit dan het probleem?
toma4444
Bericht 624 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

obsvator
Community-lid
heb afgelopen vrijdag voor de eerste keer wat vanuit engeland besteld... dus even wachten maar he... valt me wel op want vanuit de VS was het ene keer gewoon overnight op ebay dinsdag besteld woensdag ochtend al binnen... hong kong ook snel voor de afstand 1 a 2 weken als het langer is mag je raar kijken...
Bericht 625 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

bambienl
Community-lid
Het vermoeden bestaat dat het vooooooooral in Nl fout gaat. Vanmorgen kreeg ik drie pakketjes in huis allen uit the UK. Reistijd 4 weken 3 weken en 10 dagen en allemaal met Royal Mail als luchtvracht verstuurd. Wanneer je belt met DHL / Selectvracht kan niemand je helpen. Wanneer je begint over diefstal op het sorteerstation dan "kijken "ze je aan als een schaap en de enige actie die je van die mensen kunt verwachten is het doorverwijzen naar de klachtenafdeling die jou klacht invoert met minimale gegevens. Zo van "dan heb ik aan mijn verplichting voldaan en zoek het vooral zelf uit maar verwacht van ons niks". Het invoeren van enige staatstoezicht zou hier op zijn plaats zjn
Bericht 626 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

isabet_reau
Community-lid
Fijne kruiden,

Ja ik heb een verstandhouding met de onderaannemers die in mijn buurt bezorgen. Het is al 2 jaar dezelfde koerier die 3 vaste bezorgers heeft. Alle drie ken ik nu bij naam, alle drie weten wat ze moeten doen als er niemand thuis is. Verder rijden ze 's avonds gerust nog een extra rit om het alsnog af te leveren (als er getekend moet worden).
En nee, ik heb geen tegenprestaties hoeven leveren.
Gewoon vriendelijk en aardig zijn, doet best wel veel wonderen.
Bericht 627 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

mmej25
Community-lid
Ik heb ook problemen met een pakje van Royal Mail. Het is 4 weken geleden verstuurd.
I ga nu hun website zoeken en een klacht indienen.
Marga
Bericht 628 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Wat een luxe, een verstandhouding KUNNEN opbouwen met die onderaannemers. Hier is het elke keer weer een andere. Mijn verstandhouding met de VASTE onderaannemer was ook uit-ste-kend, totdat die werd vervangen door TNT omdat hij zijn werk goed deed.

fout Foutmelding: probeert u opnieuw uw bericht toe te voegen.
Bericht 629 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Wat een luxe, een verstandhouding KUNNEN opbouwen met die onderaannemers. Hier is het elke keer weer een andere. Mijn verstandhouding met de VASTE onderaannemer was ook uit-ste-kend, totdat die werd vervangen door TNT omdat hij zijn werk goed deed.
Bericht 630 van 1.373
laatste antwoord