annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Vandaag de dag een beetje moeilijk met LP's (vinyl), Cor. 😉 Die winkel op de hoek verkoopt alleen maar glimmende schrijfjes! Ik snap er niks van.

Photobucket
Bericht 781 van 1.373
laatste antwoord

Na één uur wachten al geen vertrouwen meer in de zaak?

Is kopen in een winkel "op de hoek" dan niet veel beter voor je gezondheid?

Cor

Cor

Bericht 782 van 1.373
laatste antwoord

Dit klinkt niet echt goed allemaal...
Ik ben nog niet zo lang op ebay, ik heb vandaag een object gewonnen, een LP. Ik heb hem een uur terug betaald, en jawel hij moet uit engeland komen.
En nu maar hopen dat hij aankomt... na die verhalen hier heb ik er niet erg veel vertrouwen meer in.
Bericht 783 van 1.373
laatste antwoord

Volgens mij is small packets "signed for" (extra betalende optie) het enige pakketje waarvoor je tekent.
Althans dat is mijn ervaring.

Photobucket
Bericht 784 van 1.373
laatste antwoord

Hallo, een vraagje over pakketjes van waar dan ook afkomstig. Wie weet in welk geval je niet hoeft te tekenen voor pakketjes die worden bezorgd door TNT?

In hetevrleden kreeg ik bv welles small packets uit enegeland, en daarvoor moest ik tekenen hoe klein ook. Laattse tijd, krijg ik dezelfde kleine pakketjes vanuit enegeland, zelfde prijs ongeveer en iets groter zelfs, en daar hoef ik niet meer voor te tekenen?

Dat baart mij zorgen aangezien pakketjes dan in ene achterover kunnen worden gedrukt, of dat de postbode denkt hey zijn handtekening is wel makkelijk, ik keabbel zijn ht. wel een paar keer terwijl hij wel wat ontvangt, en de volgende keren krabbel ik wel maar ontvangt hij niets! 😕

Ik vind het dus gek dat ik nu net meer hoeft te tekene voor bepaalde pakketjes. Zelfde godlt voor een zending vanuit de US, usps priority, van dvd-pacific.com
Bericht 785 van 1.373
laatste antwoord

voutje; wat ik zij, geldt voor eifoons

het Nederlandse vingertje

Bericht 786 van 1.373
laatste antwoord

Excuus. Socialite = Nozzle
Bericht 787 van 1.373
laatste antwoord

Niet onnodig paniek zaaien. De andere kopers schijnen hun aaipot snel gekregen te hebben. (Een Spanjaard vandaag, een Belg gisteren.)

Is de post vandaag al geweest, Socialite?
Bericht 788 van 1.373
laatste antwoord

eipots komen meestal niet aan omdat de 'verkopers' er geen hebben

Bericht 789 van 1.373
laatste antwoord

ick hebb zondag avond een ipod nano gekocht hy moet vanuit engeland komen ick kreeg maandag avond een email van de verkoper dat hy m die ochtend op had gestuurd

Hoe lang duurt het waneer het er is??
Bericht 790 van 1.373
laatste antwoord