annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper geen rekening met vervoerskosten

Ik kan de rekening niet betalen van iets wat ik gekocht heb omdat de verkoper de verzendkosten er niet bij zet, ik heb hem al diverse mailtjes gestuurd voor het totaal maar hij reageert helemaal niet en ik kan niet betalen zonder de shipping cost (verzendkosten) , ik heb ook al een email gekregen van Ebay dat ik moet betalen maar ik wil wel maar ik kan niet !! Ik wil niet annuleren want ik wil de pop toch graag kopen , wat kan ik doen ??? Alvast bedankt !! 

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Re: verkoper geen rekening met vervoerskosten

Ik kan geen geschil openen want ik heb niets betaald , hoe kan ik nu de koop ongedaan maken ? als de verkoper nergens op reageert?

Bericht 1 van 8
laatste antwoord

Oke bedankt ! Ik krijg dan ook geen aantekening van wanbetaler ofzo toch ? Ik ga dan maar een geschil openen. Groet en bedankt,  Helmie 

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

De verkoper verzend inderdaad wereldwijd maar heeft daarbij geen verzendopties (verzendkosten) opgegeven.

U kunt dit inderdaad niet zelf invullen.

Als de verkoper u geen verzendkosten geeft kunt u dus niet betalen.

De betalingsoproep van ebay is een standaard email.

Als de verkoper niet reageerd kunt u niets anders doen dan een geschil openen.

De verkoper moet u tenslotte een invoice MET de verzendkosten geven, dat weigert hij/zij (uw emails worden echt wel gelezen hoor)

Sta overigens niet vreemd te kijken van torenhoge verzendkosten!

De verkoper vraagt voor uw pop al 15 USD (11 euro) verzendkosten voor thuisland canada, naar nederland is dan heel wat duurder.

Verzenden vanuit canada is namelijk prijzig en de verkoper kan in dit geval in principe vragen wat hij wil.

Een goede tip: bied niet op artikelen als de verzendkosten vooraf niet bekend zijn. Hoe graag u iets ook wil.

Als het geschil (en eventueel een latere claim) tot niets lijdt, geen nood.

Er zijn vast nog meer van deze poppen op de wereld.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Nee ik kan geen verzendkosten invullen , hij heeft ook de verzendkosten aan me gemailt voordat ik het kocht , maar na de aankoop heeft hij niet meer gereageerd , bedankt voor uw reactie ! 

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Dit is het artikelnummer : eBay item number: 151190510514 Gr. Helmie 

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Heel vervelend voor U.Lukte het ook niet om US $ 26,16 in te vullen voor de verzendkosten?

De verkoper verzendt wel internationaal.

Vreemd,dat de verkoper niet reageert.

U mailt via het object dat "gekocht" is?

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Heeft u wel gecontroleerd of de verkoper uberhaupt naar nederland verzend?

Zo te zien heeft u namelijk een artikel gekocht (op een andere ebay site dan de nederlandse?) en is verzenden naar nederland niet opgegeven. Wellicht kunt u het artikelnummer plaatsen, dan kunnen we u beter helpen.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord