op 05-09-2012 20:04
op 17-09-2012 23:39
of aangifte doen bij de duitste plisie, kan on-line en zij nemen dat wel serieus (moet het wel om een beetje bedrag gaan, voor 5e zullen zij ook hun bed niet uitkomen)
op 17-09-2012 11:41
Voor eventuele problemen met de aankoop via eBay dient u binnen 45 dagen een claim via PayPal te starten.
Heb u dat niet gedaan dan is er nog de mogelijkheid zich rechtstreeks tot de creditcard uitgever te wenden.
op 17-09-2012 10:50
Kreeg het bericht dat dit topic gesloten was, maar kan er blijkbaar gewoon in reageren. In een notendop zal ik het verhaal uitleggen.
Onderdeel gekocht, ging binnen 30 dagen kapot, na 14 dagen. Volgens het retourbeleid moet het binnen 14 dagen terug zijn. Heb gezegd tegen de verkoper dat dit vrijwel onmogelijk is omdat het naar mij toe moet komen van Duitsland, inbouwen, defect gaan en terugsturen.
Geen begrip van de verkoper. Ik kon een exchange krijgen, geld terug niet mogelijk. Hele discussie gehad met deze verkoper.
Vervolgens ben ik met tegenzin akkoord gegaan voor een ander artikel (en de verkoper ook) met bijbetaling. Hij zou mij eerst de rekening sturen waarna ik het terug zou sturen. Factuur nooit gekregen waarna ik na 3 weken maar eens vroeg waar deze factuur bleef? Vroeg of ik het al teruggestuurd had, waarop ik uiteraard nee antwoordde. Heb het toen maar teruggestuurd, ik had de afspraak voor het artikel toch al vaststaan, zwart op wit. Toen het part bij hem terugkwam heeft hij het artikel wat hij zou omruilen in de tussentijd al verkocht. Dus ik heb nu geen artikel en mijn geld ook niet. Heb de conversatie digitaal staan. Ik kan deze doormailen naar de mensen. Als deze site toch censureert heeft de community ook niet zoveel zijn lijkt mij.
Gr,
René
op 06-09-2012 08:49
even proberen
ebay
paypal
op 06-09-2012 01:28
euro was ook een hele tijd verboden in tegenstelling tot de dollar.
achteraf kan ik dat nu wel begrijpen.
op 05-09-2012 21:49
bevat je tekst soms 'verboden' woorden zoals e-bay p a ypal, email addressen, gebruikersnamen. Dan kan je je tekst niet plaatsen. Is geen fout die gefixted moet worden (eigenlijk wel), maar is de ebay sencuur
op 05-09-2012 20:06
Heb zojuist een heel verhaal uitgetikt, wat ik niet kan kopieren plakken in dit venster. Kan iemand het forum misschien eens fixen? Ik zit met een probleem met een malafide verkoper die zijn afspraken (gemaakt per berichtensysteem hier op eBay) niet nakomt en een geschil starten lukt ook niet.
BVD.