annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"Return this item" werkt niet!!!

Ik heb een laptop scherm gekocht en betaald van UK. Toen ik dit product ontving was het al kapot.

In overleg met de verkoper is het product terug naar hem verzond.

 

De verkoper wilt het bedrag terugbetalen maar ik moet dan een Return case openen. Dat heb ik gedaan (http://www.ebay.co.uk/myb/PurchaseHistory) maar telkens mislukt door de button "Return this item" te klikken,  met de volgende melding:

 

"Je kunt geen retourzending voor dit object openen op eBay We kunnen je aanvraag om dit object te retourneren niet verwerken, omdat het object niet is gekocht op ebay.com. Neem rechtstreeks contact met de verkoper op om dit object te retourneren of te bepalen of je in aanmerking komt voor de Geld-terug-garantie van eBay."

 

Het is super vervelend en onbegrijplijk! De verkoper wilt het bedrag terugstorten maar ebay laat dat NIET toe! Ongelofelijk !!! Wie weet meer wat te doen? Alvast bedankt!

Bericht 10 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

"Return this item" werkt niet!!!

Ik dus ook....... **bleep**

Bericht 1 van 10
laatste antwoord

"Return this item" werkt niet!!!

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

"Return this item" werkt niet!!!

Bedankt jouw antwoorden. De verkoper zei dat hij even op de reply van Royal Mail wilt wachten voordat hij het bedrag terugstort. Als ik via ebay bescherming een issue loslaat, dan krijg ik volgens hem minder geld terug, want ebay heeft al 6 (of 16%) gepakt van hem of zo. Hij heeft mij gezegd dat ik 'don't worry', gewoon even wachten. Maar ik voel mij niet goed. Hij heeft wel 100% positieve feedback. Wat moet ik beter dan? Denken jullie?

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

"Return this item" werkt niet!!!

Als je inlogd bij ebay,kom je bij ebay.nl.

Via ebay.nl kun je bijna alle objecten vinden als je wereldwijd aanvinkt.

Via ebay.nl heeft u dus iets gekocht,tenzij u zelf bij ebay.uk heeft ingelogd en toen dat scherm heeft gekocht.

U koopt nooit van ebay,maar via ebay!!

Ik denk,dat de verkoper tijd rekt,want hij kan het geld gewoon overmaken via paypal.

 

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

"Return this item" werkt niet!!!

Hoe weet ik dat het product van ebay.nl heb gekocht? En niet van ebay.uk.co? Het is lastig dat ebay zo'n systeem heeft.

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

"Return this item" werkt niet!!!

Natuurlijk neem je altijd eerst contact op met de verkoper.

De verkoper kan dan zelf besluiten of hij je geld terugstort.

Zo niet,dan dien je een geschil/claim in bij paypal.

 

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

"Return this item" werkt niet!!!

Bedankt voor uw antwoorden. De verkoper wilt gewoon meewerken en dat moeten we eerst laten gebeuren en niet gelijk naar de paypal, klopt dat?

 

Steeds vind ik het onbegrijplijk zoiets kan gebeurten!!! Ik zal NOOIT van ebay.nl iets aan kopen.

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

"Return this item" werkt niet!!!

U moet niet zo ongeduldig zijn.

De enkele vragenbeantwoorders,die hier op het forum af en toe reageren op vragen van ebayleden,zijn zelf ook gewone ebayleden.

Wij worden er niet voor betaald !!!!

U had gewoon via paypal een claim kunnen indienen.Hier kan de verkoper op reageren en het geld terug kunnen storten.

Dit kan trouwens nog.

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

"Return this item" werkt niet!!!

Niemand weet wat te doen?

Bericht 9 van 10
laatste antwoord