annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen met Ebay verkoper met een smerige manier van werken

Heb een Arnold Schwarzenegger Pop "gewonnen" van een bedrijf met de naam Goodshipped op Ebay, met een uitmuntend hoge pos. feedback score. Ik heb hier met alle vertrouwen een aankoop gedaan alleen bleek het om een pre-order te gaan en de advertentie beloofde me dat ze de pop zouden opsturen binnen 2 weken na aankoop....Na 1,5 maand en een aantal excuus mailtjes verder hadden ze nog steeds niets ontvangen van de leverancier en konden ze me nog niets opsturen. (wel in de tussentijd een gedeelte van het aankoopbedrag terug gekregen, waarschijnlijk om hiermee vertrouwen te kweken)

Gezien de hoge Pos. feedback had ik zoiets dat ze er daadwerkelijk bovenop zaten en dat het allemaal dus niet hun schuld is, nu weer een tijdje later (mijn claimrecht bij Paypal is reeds verlopen en ik kan geen feedback meer achterlaten op Ebay) heb ik nog steeds geen verzendbericht ontvangen. Nu was ik vanaf het begin behoorlijk naïef en heb ik het iets teveel op zijn beloop gelaten. (ook had ik in de tussentijd andere dingen aan mijn hoofd!) Ik was er zowieso heilig van overtuigd dat een Paypal claim binnen 90 dagen kon worden gedeponeerd, blijkt dus maar 45 dagen te zijn!

Nu hoor ik eigenlijk totaal niets meer van het bedrijf en de betreffende aankoop. Wat mij het meest dwars zit is dat ze sowieso niet leveren na de beloofde datum, ze telkens het zelfde item weer in pre-order op Ebay relisten (terwijl ik nog zit te wachten op hetzelfde product!) alleen nu er wel bijgezet dat het product pas na een maand kan worden geleverd. Als ik dus een simpele rekensom maak dan hebben ze al die tijd deze pop gewoon nooit binnen gehad anders hadden ze hem wel eerst naar mij opgestuurd. Maar hem wel blijven adverteren. Ondertussen pakken ze wel pos. feedback op veel minder dure items en als ze hun kans dus kunnen grijpen om iemand financieel te pakken doen ze dat kennelijk, is er werkelijk niets meer (behalve langsgaan!) wat ik hier nog mee zou kunnen??

groeten,

Rene

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Je kan terecht bij je creditcard maatschappij voor een volledige refund, als je PayPal met een creditcard hebt gevoed. Behalve echte kopersbescherming geniet je dan ook nog een betere wisselkoers dan die van PayPal zelf bij betalingen in vreemde valuta.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Ik ben bang dat je lesgeld hebt betaald en er niets meer aan kan doen. Je kan Ebay informeren maar of dat zin heeft....?

Bericht 2 van 3
laatste antwoord