annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opgelicht??

Beste allemaal,

Misschien kunnen jullie mij helpen of advies geven.

Ik wacht op een paar slippers die ik op 2 juni met bieden gewonnen heb [221037923415] , van verkoper aijitongxun888

nu nog steeds niets ontvangen, en ik kijk vandaag bij de feedback zijn er 39 negatief en opgelichte kopers te zien:-( dat was 2 juni echt nog niet het geval. nou heb ik nog geen pakketje ontvangen met iets anders erin,zoals de meeste het omschrijven,maar wat is jullie advies om niet te tekenen voor het pakketje als het aankomt of wel?  weet echt niet wat het beste te doen nu, aangezien dit mijn eerste slechte ervaring op ebay is [of gaat worden vrees ik]

Ik hoop op jullie advies.

De aankoop is nu dus 23 dagen geleden gebeurd.

Alvast bedankt voor jullie hulp en moeite.

Vriendelijke groet, siniekie

Bericht 11 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

opgelicht??

pay-pal bestaat niet.

Bericht 1 van 11
laatste antwoord

opgelicht??

een pay-pal geschil wegens niet ontvangen openen..

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

opgelicht??

Hoi mensen,

Laast voor de eerste keer iets van Lego proberen te bemachtigen. Het ging om een bied item.

Eerst gekeken naar de feedback van andere kopers. (het ging om verkoper dzsportsco (85 )).

Deze lag boven de 95% en alleen maar positieve reactie. Op 9-1-2013 verliep de veiling, deze heb ik gewonnen. Later via Paypal het geld overgemaakt naar de verkoper. Met in achtneming van de verwerktijd van hem, heb ik nog steeds niets van hem gehoort. Afgelopen 2 dagen divers emails gestuurd naar de verkoper.

Daarna keek ik op de feedback afgelopen vrijdag en wat blijkt, dat alle kopers die bij hem de biedingen hebben gewonnen ( betreft allemaal lego) allemaal een negatieve feeedback hebben geplaats. Reageert niet op mails en er voor niets verzonden. Op mijn mails heb tot nu toe geen reactie gehad. Wat kan ik nu het beste doen?

Wachten op waarschijnlijk niets, of een geschil openen. De lego items die hij aanbood liepen

allemaal rond dezelfde tijd af.

groetjes Ronald

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

opgelicht??

Het is altijd aangeraden om, vooraleer je bestelling te plaatsen, de feedback uit te pluizen. Wanneer iemand de laatste 12 maand meer dan 5 (gewettigde) negatieve feedbacks heeft ontvangen blijf ik er weg. Uiteraard zijn er altijd kopers die klagen omdat ze te lang moeten wachten, het product kleiner is dan ze dachten enz... deze tel ik nooit mee uiteraard. Verkopers met meer dan 99.5% dragen mijn voorkeur weg. Tot nu toe, op een 200 verhandelingen practisch nooit problemen gehad en de twee miskopen werden door PayPal bemiddeling rechtgezet.

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

opgelicht??

Mocht het pakje aankomen en alles klopt dan kan je het geschil altijd nog intrekken, vergeet niet op tijd het geschil op te waarderen tot een claim! (als het niet aankomt)

Enschede,

Bedankt weer voor je reactie en hulp,ik had geen idee hoe dit werkte, en dan is het fijn als je een beetje hulp krijgt;-)

Ik heb vandaag de beruchte kraaltjes binnengekregen:-( dus het geschil ook veranderd in een claim.

Hopelijk volgen er niet veel meer gedupeerde,het zijn er inmiddels al 46 X-(

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

opgelicht??

Mocht het pakje aankomen en alles klopt dan kan je het geschil altijd nog intrekken, vergeet niet op tijd het geschil op te waarderen tot een claim! (als het niet aankomt)

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

opgelicht??

meteen een claim starten bij PP wegens een niet ontvangen object.

verkoper adverteert in Aus verblijft in China en stuurt kralen op i.p.v schoenen dus de kans is groot dat u of helemaal niets krijgt of kralen ontvangt!

Enschede40,

Bedankt voor je reactie.

Als het goed is heb ik nu een geschil geopend bij paypal, nog geen idee hoe het precies werkt aangezien dit voor mij de eerste keer is, maar hopelijk komt het allemaal goed.

Er is wel een track en trace nummer die verteld dat het pakketje in Amsterdam ligt nu, het zal hoogstwaarschijnlijk dan ook om kralen gaan die mij zijn opgestuurd,kan ik gewoon wel tekenen voor het pakketje mocht het aangeboden worden? of doe ik dan iets verkeerd omdat ik nu via paypal heb aangegeven niets te hebben ontvangen?

Ik hoor het graag van een van jullie.

Alvast bedankt maar weer voor de moeite 🙂

Vriendelijke groet,

Siniekie

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

opgelicht??

HI, Ashliewang,

Item number(s):
200698537948,
160709566631,
160708510017,
200693613701.

original transaction
Date Type Status Details Amount
On January 11, 2012 Payment Wang Wei Yu Completed ... - $ 34.24 USD

Related transactions
Date Type Status Details Amount
January 11, 2012 Currency Conversion Completed Details - € 27.66 EUR
January 11, 2012 Currency Conversion Completed data $ 34.24 USD

I have already emailed you several times and now to ebay costumer service in connection with the payment and delivery.
I have not received anything and get my money back
Would now like to know where I stand, because otherwise I take further steps ga.
So would like clarification from your side.
When I get my articles ga ga and if I still get them.

En nu hebben ze zo lang mij aan het lijntje gehouden dat ik te laat ben met het geschil aanvragen zodat ik mijn geld niet terug kan vragen wtf wtf wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is toch niet normaal!!!
Ben al de hele tijd aan het mailen en gegevens bevestigen en weet ik veel wat nog meer en nu vraagd ashliewang voor de 4x of ze het alsnog moet toezenden.
Maar elke keer krijg ik niets.

1e x aankopen gedaan maar ook meteen de laatste keer wat een oplichters zeg.

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

opgelicht??

meteen een claim starten bij PP wegens een niet ontvangen object.

verkoper adverteert in Aus verblijft in China en stuurt kralen op i.p.v schoenen dus de kans is groot dat u of helemaal niets krijgt of kralen ontvangt!

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

opgelicht??

Oja, ik heb betaald via paypal misschien wel handig om erbij te vermelden.

Bericht 10 van 11
laatste antwoord