annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

auction gewonnen, betaald, en verkoper stuurt object naar totaal andere adres

Hoi, had op 25 november een veiling gewonnen en meteen met Paypal betaald, er stond bij dat er meteen verzonden zou worden bij de advertertentie. Ik had dus een paar dagen gewacht en de status stond nog op nog niet verzonden.

dus ik berichte de verkoper hoezo het zo lang duurde en hij zij dat het al op 27 november was verstuurd en onderweg was, kreeg een tracking nummer erbij en zag dat het nog ergens in Amerika is, en vandaag zie ik dat het al deliverd was ergens op een adres in Amerika.. uiteraard hoort het hier bij mijn adres in Nederland te zijn.

verkoper heeft nog niet gereareegd hierop. gebeurt dit eens vaker? wat kan ik het beste doen??

graag reacties

Bericht 9 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Re: auction gewonnen, betaald, en verkoper stuurt object naar totaal andere adres

Bericht 1 van 9
laatste antwoord

Re: auction gewonnen, betaald, en verkoper stuurt object naar totaal andere adres

Graag gedaan.

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Zoals ik al dacht, het item is aangekomen bij Pitney Bowes in Erlanger Kentucky.

Uit de eBay overeenkomst voor wereldwijde verzending (GSP):

1. Pakketverwerkingsdienst. Uw Verkoper zal, na ontvangst van uw goedgekeurde betaling, zorg dragen voor het verzenden van het GSP Item naar een pakketverwerkingscentrum in de Verenigde Staten ("V.S. Verzendingscentrum") dat wordt beheerd door Pitney Bowes en geëxploiteerd door een derde logistieke dienstverlener. Pitney Bowes houdt toezicht op het sorteren en verwerken van het GSP Item in het V.S. Verzendingscentrum, welke werkzaamheden worden uitgevoerd ter voorbereiding van internationale verzending.
  2. Internationale verzend- en trackingdienst. Pitney Bowes regelt het internationaal verzenden van uw bestelling vanuit het V.S. Verzendingscentrum, uitgevoerd door een derde vervoerder (of vervoerders) naar het door u aangegeven afleveradres. U en uw Verkoper kunnen de internationale verzending van uw bestelling vanuit de Verenigde Staten naar het aangegeven afleveradres via My eBay volgen.

When a seller places items into the eBay Global Shipping Program (GSP), and an International buyer orders and pays for the item, the seller receives the product cost and shipping cost to Kentucky.

eBay’s GSP is contracted with Pitney Bowes Inc. in Erlanger, Kentucky. Pitney Bowes Global Fulfillment program is the ones who packages and ships out the products to our International buyers.

Dus gewoon geduld hebben, alles komt goed.

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Verkoper stuurde het per email nadat ik erom vroeg  (hoort hij dit niet vanzelf te sturen??)

https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction!input.action?tRef=qt&tLc=0&tLabels=94055096999371104571...

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Wat er bij eBay staat zegt niets. Zoals bijvoorbeeld dit: Geschatte levertijd binnen 2-4 werkdagen.

Totale onzin, het duurt minimaal 2-4 weken.

Staat de trackingcode vermeld in uw PayPal rekening bij het item, of bij de bestelgegevens van het item in eBay of heeft u deze via de email van de verkoper gekregen. Wat is deze trackingcode?

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

het gaat via USPS.com er staat status of item: Deliverd en bovenaan staat een groen balkje met een vinkje erachter.

En bij mijn eBay staat de status ervan nog op niet verzonden

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Ik zie dat er GSP is gebruikt, dan betekent dat delivered address de intermediate in de US die de overzeesche verscheeping uitvoert.

U kunt niet verwachten dat een dergelijke zending binnen een paar dagen over is.

Geduld is wat u nodig hebt.

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Reken op 2-5 weken, meestal ongeveer 3½ week.

De betrouwbaarheid/volledigheid van de tracking is afhankelijk van de gebruikte verzending.

Wat u het beste kan doen is afwachten totdat er 40 dagen verstreken zijn, ga dan een probleem oplossen en start een claim voor niet ontvangen.

Bericht 8 van 9
laatste antwoord