op 25-06-2011 22:35
Begin deze maand heb ik een object gekocht in de UK voor 1 GBP. De objectomschrijving gaf aan dat de verzendkosten 8 GBP zouden zijn. Na afloop stuurde de verkoper mij een bericht dat hij voor 8GBP niet kon verzenden. Ik heb toen aangegeven dat ik dat wel begreep en vroeg wat de verzendkosten dan zouden zijn, hier had ik namelijk geen idee van.
Hij liet mij weten dat dit 20 GBP zou zijn en dit heb ik dan ook betaald. Inmiddels heb ik het object ontvangen, de verpakking liet erg te wensen over en aan de poststamp zag ik dat hij slechts 4.26GBP heeft betaald.
Ik heb geprobeerd om contact te zoeken met de verkoper, maar die reageert helemaal nergens meer op en heeft ook geen actieve objecten op ebay meer. Ik voel me best wel genaaid nu, wat kan ik hier het beste aan doen?
op 26-06-2011 09:41
Ik heb toch nog eens even in uw biedingsgeschiedenis gekeken en als het om de clock gaat dan staan daar alleen verzendkosten bij voor de UK dus u had op voorhand moeten vragen wat de verzendkosten voor NL waren alvorens u een bod uitbracht.
Blijft wel dat de door u betaalde kosten absurd hoog waren!
op 26-06-2011 09:37
:^O
het enige wat u kunt doen is een rode feedback geven, u had natuurlijk nooit akkoord moeten gaan met verhoogde verzendkosten maar gewoon de aangegeven verzendkosten moeten betalen, als de verkoper achteraf zegt dat die niet voldoende zijn dan moet hij/zij die kosten voor eigen rekenigen nemen, de opbrengst van het item was te laag en hiermee heeft de verkoper het een beetje opgekrikt, dus een rode FB geven en verder er nooit meer intrappen.
op 26-06-2011 02:42
Als u zich genaaid voelt zult u wel een kledingstuk zijn.