annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Amerikaans douane

Hallo iedereen,

Ik had een vraag over mij verzending via USPS.

Het is namelijk zo dat mijn verzending nu al meer dan 8 dagen bij de Amerikaans douane licht en er verder niks meer is waargenomen.

Details:

Label/Receipt Number: LJ** **** ***U S

Class: First-Class Mail International Service(s): International Letter Status: Processed through Sort Facility

Detailed Results:

-Processed through Sort Facility, June 07, 2011, 8:58 pm, CAPITOL HEIGHTS, MD 20790

-Electronic Shipping Info Received, June 07, 2011

De waarde van het pakket met verzendkosten €14,43

Object $10,99 (€7.62)

Verzendkosten $9.82 (€6.81)

Heb op het forum gelezen dat het lang kan duren voordat het pakket door de douane heen is maar wat is eigenlijk het gemiddeld aantal dagen?

Bericht 6 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Amerikaans douane

Het ligt helemaal niet bij de Amerikaanse douane maar gewoon hier bij de Nederlands inklaring.

De tracking beperkt zich vaak tot US en de NL inklaring kan tot zes weken duren.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord

Amerikaans douane

Bedankt voor de hulp. Ik overleg met de verkoper over wat en hoe als de claimdag dichtbij komt en ik mijn pakket nog niet heb ontvangen.

Nogmaal bedankt.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Amerikaans douane

Het verschilt soms is het er snel en soms is het er langzaam.

Een geschil starten via paypal binnen 45 dagen is geen probleem, als je het item ontvangt dan kan je het geschil sluiten in het voordeel van de verkoper.

Een claim komt pas als je niks ontvangt en een verkoper niet mee wilt werken dat is hier dus niet geval.

En de tracking gegevens hoeven niet altijd te kloppen er worden wel eens wat pakketjes vergeten tijdens het scannen.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Amerikaans douane

6 Weken, wel lang als je het mij vraagt, dat gaat zelfs net over de 45 dagen limiet van Paypal heen. Zou ik toch geld moeten claimen als deze dag dichtbij komt en ik mijn pakket nog niet heb gehad ??

-- Bewerkt door zupahome op 14 Jun 2011 19:28 CEST

-- Bewerkt door zupahome op 14 Jun 2011 19:28 CEST
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Amerikaans douane

1 tot 6 weken

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Productnaam invoeren