op 08-04-2014 08:17
Onlangs heb ik diverse goederen gekocht uit China, de prijs was aantrekkelijk en de verzending was gratis naar Nederland.
Een dag later zie ik dat de verkoper op vakantie is gegaan tot 2 Mei, intussen is hij bezig om de prijzen te verhogen en de verzendgevens zijn ook aangepast.. er staat nu wordt niet verzonden naar Nederland.
Tijdens de koop was dit niet van toepassing, er stond duidelijk gratis verzending naar Nederland.
Ik heb de verkoper een email gestuurd met de vraag wanneer hij daadwerkelijk verstuurd, ik krijg geen antwoord.
Helaas ben ik niet de enigste, ondertussen zijn er al 5 negatieve recenties binnengekomen bij de verkoper waar hetzelfde verhaal vertelt wordt.
Wat kan ik doen, de verkoper is toch verplicht om te leveren tegen de voorwaarden die tijdens de aankoop van toepassing waren?
op 08-04-2014 15:26
U kunt alleen kiezen uit: uw geld (mogelijk) terugkrijgen of niet uw geld terugkrijgen.
U kunt niet kiezen voor: ik wil de spullen opgestuurd hebben.
op 08-04-2014 11:46
@nogmeerwinst Ik zie dat dit na 10 dagen pas kan?
Nu wil ik gewoon melden aan ebay dat na mijn aankoop de prijzen zijn veranderd en dat er niet meer verzonden wordt naar Nederland.
De verkoper gaat zich nu beroepen op zijn nieuwe voorwaarden en prijzen, dit was tijdens de aankoop niet van toepassing.
Zo kan ik ook wel handelen, eerst wat aanbieden voor een lage prijs en na de transactie de prijs wijzigen en dan zeggen als je het wil hebben dan moet je het opnieuw bestellen..
Omdat ik met paypal heb betaald wordt het geschil bij paypal neergelegd, dat wil ik helemaal niet.. straks stort de verkoper het geld terug en dan is hij overal vanaf en ik heb mijn spullen niet, ik wil dus gewoon wat ik besteld en betaald hebt.
op 08-04-2014 09:20
op 08-04-2014 08:34
Toevallig kreeg ik net antwoord:
hello friend, i feel so sorry that our selling account is attacked by hacker , once i found
it, i close the store at once to avoid selling again
the hacker change the price and quantity sharply , the price is obviously wrong when you
ordered it
At the same time, i report it to ebay and paypal
so i hope you can understand , we just can refund the money to cancel the order
ebay and paypal will refund the money to you asap
if you still need it, you can order it again .
if you have any questions, pls remember to tell me, i will answer you timely
best wishes to you and your family
wang
-
Ik geloof er geen bal van wat die zegt