annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten achteraf verhogen

Ik heb schoenen gekocht en zou $25 dollar voor de verzending betalen (staat zwart op wit in de mail)

Nu blijkt het pakketje ineens wat zwaarder dan de verkoper had gedacht en hij vraag of ik $20 extra wil betalen. Zoniet wil hij de verkoop ontbinden.

Ik neem aan dat ik in mijn recht sta en niks extra's hoef te betalen? Of zal ik om een hoop gezeur te voorkomen gewoon die $20 betalen?

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Verzendkosten achteraf verhogen

U hoeft alleen de verzendkosten te betalen die vooraf zijn aangegeven, dat de verkoper er achteraf achter komt dat de koste hoger zijn is zijn/haar probleem en voor rekening van de verkoper, echter kun je de verkoper niet dwingen om te verzenden.

U heeft op basis van de voor u bekende gegevens de schoenen gekocht dus is het u goed recht niet in te gaan op de extra kosten.

Wijs de verkoper hier maar op en leg uit dat u om genoemde reden niet bereid bent om extra te betalen.

U kunt akkoord gaan met het annuleren van de transactie maar in principe moet de verkoper zich houden aan de door hem/haar zelf gestelde voorwaarden (kosten)

Bericht 1 van 2
laatste antwoord