annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper rekent meer verzendkosten

Goedemiddag,

 

Ik heb 14 december jl. objectnr.: 271340303773 gekocht en direct betaald. De verzendkosten naar Nederland stonden duidelijk vermeld $ 6,55 USD  (als int. shipping naar NL)

Gisteravond kreeg in ineens een Paypal email waarin de verkoper  aangeeft dat ik $ 6,00 USD verzendkosten moet bijbetalen...

Is er iets verkeerd gegaan op Ebay? Of heeft de verkoper een verkeerd verzendbedrag aangegeven.

Kan een verkoper na verkoop en betaling om bijbetaling vragen?

Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt en vind het merkwaardig.

Wat nu te doen.

Ik heb e.e.a. al gecommuniceerd met de verkoper, kunt u ongetijfeld zie in mijn account.

De eerste mail is uiteraard door  Paypal verzonden en niet via Ebay.

 

Mocht u meer info willen, kunt u mij bellen.

Vriendelijke groet, bluecat3579.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Verkoper rekent meer verzendkosten

Vind het niet kunnen dat de verkopende partij achteraf nog om meer verzendkosten vraagt. U kunt contact opnemen met de verkopende partij en vragen aan hem dit op te lossen. als u het object wilt hebben dan kunt u achteraf een neg feedback geven, misschien dat de verkoper dan alsnog reageert

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Re: Verkoper rekent meer verzendkosten

Dit is het forum.

De verkoper heeft inderdaad een fout gemaakt,zoals U kunt zien aan de verzendkosten van andere artikelen.

 

Blijkbaar maakt hij weinig winst op de artikelen,omdat hij om extra dollars vraagt(voor de echte verzendkosten).

 

De verkoper mag de aankoop ook cancelen,vanwege een fout,dan krijgt U het geld terug,maar geen object.

 

Ik heb dit ook 1 keer meegemaakt en omdat ik het artikel graag wilde hebben,heb ik maar betaald.

 

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Verkoper rekent meer verzendkosten

Neemt u eens contact met eBay op hoewel ik vermoed dat u daar niet wijzer van zal worden.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord