- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-01-2015 16:15
Hoi,
Ik heb een veilling gewonnen van een product uit Spanje maar de verzendkosten waren niet opgegeven. Nou, ik dacht geen probleem daar komen we wel na de veiling wel rond over. Nu had ik meerdere malen de verkoper willen contacteren erover nadat ik de veiling had gewonnen +/- 3 dagen berichten verzonden na de veiling. Nu na de vierde dag komt de verkoper met een factuur aan met daarop de kosten. Het ding is nu heeft de verkoper verzendkosten van 40 euro gehanteerd en daarop nog eens 40 euro aan zogenaamde kosten. Wat is hiervan de oorzaak en mag dit zomaar? Ik lijk wel geforceerd te worden om een hoger prijs ervoor te betalen dan daadwerkelijk nodig is. Ik weiger zoveel aan verzendkosten plus kosten te betalen want het product zelf kost 70 euro en daar dan bovenop 80 euro? Ik heb de verkoper hiervan een bericht gestuurd maar dat zal ook wel een tijd duren voordat doordringt. Wat kan ik hier aan doen? Alle hulp is welkom.
Bij voorbaat dank,
Marco
Opgelost! Ga naar oplossing.
Re: Veilling gewonnen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
27-07-2015 08:51 - bewerkt 27-07-2015 08:53
ebay heeft hoog nodig een EU site nodig en een goede samenwerking met DHL (dhlparcel nl de es enz) voor goedkope en duidelijke verzendkosten.
Re: Veilling gewonnen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-01-2015 01:50
Dit probleem is reeds opgelost door contact op te nemen met de verkoper in kwestie, uiteindelijk heb ik de aankoop geannuleerd.
Bedankt voor de feedack!
Re: Veilling gewonnen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
15-01-2015 17:37 - bewerkt 15-01-2015 17:37
Indien er geen verzendingskosten worden vermeld is het aan te raden een mailtje te sturen VOORALEER je eender welke aankoop afsluit!
Indien je betaalde met paypal kan je deze inschakelen om te bemiddelen, helpt dat niet kan je binnen een bepaalde tijd (ik dacht 90 dagen) een dispuut openen met de verkoper.
P.V

