annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgelicht door Chinese verkoper: hoe geld terug krijgen?

ik heb op Ebay een android tv box gekocht en betaald met Paypal. Nu werd de verkoper door Ebay zelf al verwijderd vanwege detectie van fraude door Ebay zelf, daarom heb ik direct al via Paypal een claim ingediend.

De verkoper antwoordde daarop met een track en trace nummer, en wonder boven wonder lag er een tijdje later alsnog iets in de brievenbus. Het was slechts een onzinpakje met alleen een smal strookje karton als inhoud, dus ik heb de Paypal claim veranderd van 'niet ontvangen' naar 'niet het juiste object ontvangen'. Nu moet ik van Paypal dus dit strookje karton terugsturen met track en tracing, wat erg duur is, anders krijg ik mijn geld niet terug? Terwijl Ebay zelf al de fraude had ontdekt.
Die kopersbescherming wordt zo een beschermer van fraudeurs die de kopers onnodig op kosten jaagt. Kan ik Paypal nog op een andere manier ter rede roepen?

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Opgelicht door Chinese verkoper: hoe geld terug krijgen?

U kunt het strookje karton of wat dan ook gewoon terugsturen met de goedkoopste verzending, in een brief bijvoorbeeld.

Voor de gevraagde trackinggegevens wordt elke invoer geaccepteerd en er volgt na een week altijd automatisch een refund, mits er dus maar iets is ingevoerd. Geef PayPal waar ze om vragen.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord