Koper beweert aangetekend pakket niet te hebben ontvangen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-07-2016 14:10
De verkoper heeft in april reeds een onderzoek bij Deutsche post aangevraagt / geopend hij heeft mij destijds medegedeelt dat dit tot 8 weken zou kunnen duren; volgens opgave Deutsche post.( inmiddels 10 weken geleden)
Was aangetekent verzonden en verstuurt met trakking nummer (dit destijds ook ontvangen van verkoper) gecontroleert was bekent na invullen op site Deusche post. ECHTER.....
Post NL kon vervolgens echter niets vinden onder dit nummer; onbekent...!! sorry verhaal maar waar is het dan fout gegaan ?
Met Paypal betaalt nu heb ik mail verstuurt naar verkoper krijg echte nur geen reactie (normaal 100% positieve feedback.)
Misschien krijg ik nog tel. contact maar wie is nu feitelijk aansprakelijk Paypal termijn is mi verstreken Deutsche post heeft
poststuk obntvangen en "op transport" naar NL gegeven
Nu lopen dus alle lijntjes schijnbaar dood; omdat ikzelf kan met alle fantasie geen oplossing meer kan bedenken...
Koper beweert aangetekend pakket niet te hebben ontvangen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-07-2016 21:34
Weet je zeker dat het klachtentermijn van paypal is verstreken !!
Dat is nl 180 dagen na aankoop.
Indien dit zo is, is dat een les voor de toekomst.
Altijd problemen binnen die termijn oplossen, anders toch een geschil openen

