op 05-03-2012 18:46
Ik heb op 19 jan. iets gekocht maar is nog niet geleverd. Ik wil de verkoper hier op aanspreken echter blijkt dat de aankoop niet meer vermeld wordt in mij aankooplijst. Eerdere aankopen zijn wel vermeld, zelfs die van afgelopen jaar. Hoe kan ik dit corrigeren? Ebay reageert natuurlijk niet.
Simon
op 12-03-2012 20:49
ongeacht wat een verkoper allemaal zegt,op dag 44 als je iets niet hebt gekregen een claim indienen
op 12-03-2012 19:04
Inmiddels heeft ebay gereageerd. Ze kunnen de reden van het verwijderen niet noemen i.v.m. de privacy v/d verkoper (hij had de fee niet betaalt). Ook kunnen ze mij geen e-mail adres geven van de verkoper. Ik moest het maar zelf uitzoeken hoe de verkoper te bereiken. Is wel gelukt maar die kwam ( na drie keer mailen) met de smoes dat het aan het chinees nieuwjaar lag. Nog steeds niets ontvangen en bij paypal kan ik ook niet terecht omdat het meer dan 45 dagen geleden is. \
Lijkt mij een nieuwe truc, twee weken later opsturen en dan zeggen het duurt 20-30dagen en dan kan je niet meer claimen bij paypal. Is er eigenlijk een deadline wanneer het opgestuurd moet worden?
Simon
op 10-03-2012 00:29
een object verdwijnt ook uit de lijst als een verkoper geschorst wordt omdat hij illegale/valse producten verkoopt
op 09-03-2012 21:59
Ik had soortgelijk iets.
Ebay heeft het te druk, kan weken duren voor je antwoord heb. Had ik ook.
Contact met de verkoper zelf liep bij mij wel zeer goed.
Bij mij was het gekochte object opeens verdwenen. Bleek ebay gedaan te hebben, omdat de verkoper een foto had gebruikt van het artikel die ik had gekocht, maar daar was hij geen eigenaar van.
Ik heb wel mijn gekochte en betaalde artikel gekregen.
Door o.a. mail verkeer met de verkoper.
Maakte dus niet meer uit dat het artikel niet meer in mijn lijst stond.