annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gekocht object verdwenen uit ebay lijst

Hallo,

Ik heb 9 januari 2012 een jurk gekocht uit China.

De  jurk wordt op maat gemaakt.

Ik heb betaald via Paypal.

Sinds 2 dagen is dit object ineens uit mijn ebay lijsten verdwenen.

Vanaf 9/1 stond het object er wel in en nu dus niet meer.

Nergens meer te vinden!?

Als ik op mijn bevestigingsmail klik, is ook het artikel niet meer te vinden.

Nu kan ik mijn object niet meer volgen.

De verkoper had aangegeven dat de jurk na 45 a 50 dagen verzonden zou worden.

Wat nu?

Ik heb ebay 8/2 direct een mail verzonden, om te vragen wat er aan de hand is. Nog niets gehoord.

En de verkoper ook maar een mail gestuurd. Dat ik het object niet meer kan volgen en wil weten wanneer de jurk verzonden wordt. En of alles goed gaat.

groetjes Claudia

Bericht 6 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Ik vind 97,7 % echt geen erg slechte score.

En uiteindelijk terecht.

Mijn jurk is keurig geleverd, helemaal naar wens.

Ik heb weken moeten wachten op antwoord van ebay zelf. Kwam door drukte.

Ik had gelukkig met de verkoper een zeer goede communicatie.

De verkoper had een foto van mijn gekochte artkel moeten verwijderen, omdat hij geen recht had om die foto te gebruiken.

Vandaar dat ebay mijn gekochte artikel van mijn lijst had verwijderd. Het jammere van ebay zelf was, dat ze me pas daarover inlichten toen het al gebeurd was. En pas weken later reageerde.

Eind goed al goed

Bericht 1 van 6
laatste antwoord

kijk ook nog ven voor de zekerheid in uw archief het kan zijn dat het daarheen verplaatst is door eBay het archief vind u in uw mij ebay onder het kapitel Aankoopgeschiedenis! vink dan archief aan en kijk of het daar staat

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

97,7 is een erg slechte score! dus laat je daar niet door afleiden, eBay kan een item en zelfs een verkoper verwijderen als er een vermoeden is dat de zaken niet kloppen b.v dat het om vervalsingen gaan en dat soor aanverwante zaken! ik zou dus naar gewoon een geschil openen via PP wegens een niet ontvangen object! het duurt dan toch weer even voor men de zaak onderzocht heeft en u uw geld terug krijgt, mocht er binnen die tijd toch geleverd worden kunt u de claim altijd stop zetten of mocht u het geld al hebben terug ontvangen dan kunt u de verkoper opnieuw betalen

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Bedankt voor je antwoord.

De winkel waar ik de jurk besteld heb, bestaat gewoon nog en is sinds 2008 actief.

Ze hebben ook een score van 97,7 %.

Dus het lijkt me niet dat het zaakje stinkt.

Ook had ik al mailverkeer met de verkoper ivm de maten. En dit verliep zonder problemen.

Mijn grootste probleem is dus, dat mijn object niet meer te vinden is. Wie kan dat verwijderen? Ebay en/of de verkoper?

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

voor de zekerheid maar een claim/geschil starten bij PP de claimtijd is namelijk tot 45 dagen na aankoop! het lijkt mij flauwekul dat een jurk pas na 45-50 dagen wordt verzonden want dat is dus precies de claimtijd! wel erg toevallig!!

dus ga naar PP en open een geschil/claim

Bericht 5 van 6
laatste antwoord