annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Item gewonnen, geen min prijs maar verkoper wil niet trasactie overgaan

Hallo,

Ik heb een item gewonnen op ebay.de

Nog geen minuut na het winnen van de auction kreeg ik een mail van de verkoper.

Hij mocht hegt door mij gewoonen object niet verkopen omdat er een spel bij zou zitten dat voor 18 jaar en ouder is.

In de auction zelf stond nergens iets van dit spel vermeld.

Ik heb de verkoper toen verzocht om anders de console zonder spel te versturen of dat ik hem zou komen ophalen.

Dan zou hij zich aan de regels houden en ik zou mijn console krijgen.

Hier kreeg ik als antwoord op dat ik niet moest menen dat ik de console voor het door mij hoogst geboden bedrag.

Heb hem hier op beantwoord dat gewonnen gewonnen is en dat hij dient over te gaan tot transactie.

Echter kreeg ik toen van hem een mail dat hij niet verzend naar het buitenland(NL).

Op zich is dat voor mijn geen probleem, mijn hoofdverzend adres is namelijk in Duitsland(Het land waar de verkoper zich bevind)

Echter hier wil hij niet mee akkoord gaan, en ophaling zoals in de auction staat gaat hij ook niet mee akkoord.

Ik heb dit voorval aan ebay uitgelegd en krijg van de customer support een erg onvredigend antwoord.

De verkoper zou niet over hoeven te gaan tot verkoop omdat ik in NL woon....

Hier heb ik op geantwoord echgter krijg geen respons meer van ebay....

Als hij niet naar mij hoeft te zenden omdat ik zelf in NL woon, is dit een vorm van discriminatie.

Ik kan dan desnoods mijn thuis adres dan wijzigen in mijn hoogfdverzend adres in Duitsland.

Dan zou hij toch wel moeten overgaan tot verkoop??

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Item gewonnen, geen min prijs maar verkoper wil niet trasactie overgaan

Ik heb mijn woon adres ook al gewijzigd naar mijn Duitse verzend adres.

Hij kan dus nu niets meer zeggen over het land van herkomst.

Wat kan ik hier nog meer aan doen want ik wil mijn gewonnen object toch echt graag hebben.

Mvg

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Re: Item gewonnen, geen min prijs maar verkoper wil niet trasactie overgaan

De verkoper vond het eindbedrag te laag en bedacht smoezen om er onderuit te komen.

Dat u een antwoord kreeg van eBay was al heel mooi, uiteraard kunt u daar verder niets mee.

Als u zich gediscrimineerd voelt kunt u dat melden bij het betreffende meldpunt.

tenslotte kunt u nog een negatieve feedback geven.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord