annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internationaal kopen bij een verkoper die niet naar jouw land wil verkopen

Ik heb dit al twee keer aan Ebay medegedeelt resp. gevraagd. Geen raactie. Over wat precies heb ik het.

Vanuit Nederland iets kopen in de VS kan alleen als deze ook naar Nederland wil verkopen resp. versturen. Dat doen velen niet, dus, ik ben uitgesloten van kopen resp. bieden. Dat kan, en er is niets mis mee.

MAAR

Vanuit Nederland iets willen kopen in de VS, en het vervolgens binnen de VS versturen, dus een leveradres binnen de VS gebruiken, voor hetgeen die verkoper ook uitdrukkelijk heeft gekozen, DAT GAAT OOK NIET, en dat is niet in het interesse van verkoper, koper, en moet het ook niet zijn van Ebay. Vrienden, dat stukje programmeerwerk krijgt Ebay blijkbaar niet voor elkaar. Waarom ook, het gaat hun ook zo voor de wind.

Wat mij betreft, Ebay, doe wat je wilt, ik kan ook zonder Ebay van alles in de VS kopen en het binnen de VS laten bezorgen.

Forget it Ebay.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Internationaal kopen bij een verkoper die niet naar jouw land wil verkopen

Dit moet iedereen wel nog weten, namelijk, voor het geval de verkoper je met deze truc geslaagde aankoop alsnog niet naar Europa wil versturen, maar je aankoop uitsluitend binnen de VS naar opgegeven adres wil verzenden, heb je een probleem. Het pakje gaat naar het adres in de VS, met als gevolg dat diegene die het ontvangt de moeite moet nemen om het aan jou door te sturen. Je betaald dan meestal wel twee keer porto. Bovendien confronteer je de verkoper met je verzoek om het toch naar Europa te versturen ongemak.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Zoals beloofd, hier mijn Feedback.

HET WERKT.

Nogmaals mijn dank. 

Zo'n ontzettend goede tip krijg je dan van een lid in plaats van Ebay.

Dit moest ik toch even kweit.

Het beste,

Max

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Fantastisch, moet je maar op komen. Bedankt. Probeer het nog vandaag uit. Als het werkt, komt feedback. Tot later, Max
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Als u een bieding wilt doen op een item dat alleen naar de VS wordt verstuurd moet u een verzendadres in de VS aanmaken en dat primair maken. U doet dat bij Mijn eBay, Account, Adressen.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord