Eind mei kocht ik een object bij een Franse verkoper. Helaas aanvaardt die geen Paypal-betalingen dus gebeurde de betaling van 64 euro via overschrijving.
Het object werd een maand later als verstuurd aangegeven maar is hier nooit toegekomen. Vervolgens heeft hij van alles beloofd tot de tijd uiteindelijk verstreken was om alsnog klacht in te dienen of een negatieve feedback te kunnen geven en vervolgens beantwoordde hij ook geen enkel bericht meer van mij.
Op het moment van de koop had hij nog een meer dan behoorlijke feedbackscore. Ondertussen is die al gezakt tot 98% en zijn er klachten gevolgd over items die niet bij de koper aankomen. Het lijkt er dus sterk op dat de verkoper in kwestie "marcelpagnol13" objecten heeft verkocht die hij helemaal niet had. Komen malafide personen als deze daar echt zomaar mee weg ?
Ik heb ondertussen gewoon aanvaard dat ik dat geld kwijt ben maar wil nu toch deze verkoper halt toeroepen en vermijden dat anderen nog in zijn val trappen. Wat staat er te doen ?