annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe goed is een koper beschermd op ebay

Op 3 oktober 2012 bestelde ik 2 zonnekapjes in china voor 1,99 US$ per stuk. Bestelling werd bevestigd (3,98 totaal) en de status werd aansluitend op 3 oktober gewijzigd in verzonden.

Op dezelfde dag werd het item op de site in prijs gewijzigd naar

31,99. Voor mij geen probleem want ik had reeds gekocht en betaald. 27 oktober nog steeds niets geleverd. verkoper verzocht mij nog maar even te wachten. Ik stelde voor tot 10 november te wachten en dat hij indien nog niet afgeleverd hij opnieuw zou verzenden. Daar ging hij via mail mee accoord.

U raad het al ook op 10 november niets geleverd. Appeleerde

aan onze afspraak ze opnieuw te zenden. Vroeg mij echter weer

te wachten tot 17 november en als ze er nog niet waren dan een refund te doen. Heb mij steeds verzet tegen een refund omdat ik intussen allang door had dat dat ook zijn bedoeling was om zijn schade van de verkeerde prijs te beperken.

Heb uiteindelijk maar een case geopend en eind van het liedje is dat verkoper daags na het openen van de case een refund van 3,98 doet ondanks dat ik in de case aangaf de items te willen. Ik kan verder niks meer want ebay heeft de case gesloten.  Als je belazerd wordt doet ebay kennelijk niks,en de verkoper komt vrij gemakkelijk weg.

Dat zou toch niet moeten kunnen.

Bericht 11 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10