annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanbieding verwijderd

Goedemorgen,

Gisteren heb ik een bod gedaan op een jas: 221147183464 - hot New Women's goose down winter warm hoodie yellow coat jacket Size:L

Vanochtend heb ik een mailtje gekregen vanuit ebay met het bericht dat de aanbieding door Ebay is verwijderd.

Nu zijn alle aanbiedingen van deze verkoper verwijderd, op zich voor mij geen ramp aangezien het om een bod ging.

maar nu het volgende, ik heb vorige week ook geboden op een jas van deze verkoper en deze ook gewonnen. Hoe kom ik erachter wat er met deze verkoper was, omdat ik nu bang ben dat er iets mee is en ik dus de andere jas niet geleverd krijg.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Aanbieding verwijderd

.

Bericht 1 van 8
laatste antwoord

Aanbieding verwijderd

Ik heb mijn geld terug gehad

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Aanbieding verwijderd

Nou de verkoper heeft nu een stuk of 10 negatieve feedback reacties gehad, dus ik heb nu een claim gestart. Ben benieuwd

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Aanbieding verwijderd

U heeft de jas dus gekocht op 17 oktober, levering duurt meestal rond de drie weken althans dat maak ik uit de commentaren die verkoper geeft op gegeven feedback.

Verder lees ik onder zijn/haar feedback ook dat er melding is gedaan van een aantal nep items dus mijn vermoeden kon wel eens juist zijn dat dat de reden is geweest voor ebay om alle lopende aanbiedingen te verwijderen.

Dit wil nog niets zeggen over uw jas natuurlijk deze kan nog best gewoon geleverd worden, wacht nog een week en dan zou u eventueel kunnen overwegen een claim te starten, maar daar heeft u nog ruimschoots de tijd voor.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Aanbieding verwijderd

Dit is het artikel

http://www.ebay.nl/itm/221140256981?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Aanbieding verwijderd

Bedankt voor je antwoord,

het was gewoon een simpele winter jas zonder merk.

Daar heb ik juist op gelet omdat ik geen zin heb in evt douanekosten omdat het vast en zeker een groot pakket zou zijn, en ze dat zeker zouden openen

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Aanbieding verwijderd

het kan zijn dat ebay de aanbiedingen heeft verwijderd omdat men vermoed dat het om nep spul gaat!

indien u de jas heeft betaalt via PP dan moet u de maximale claimtijd van 45 dagen in de gaten houden en op tijd een claim indienen wegens een niet ontvangen object.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord