op 21-04-2016 18:23
Op 3 april jl glasbescherming voor Samsung Galaxy S6 edge gekocht en betaald via Mende.Uk.
Ruim een week later bleek niet de verpakking zelf, maar de inhoud nl de glasbescherming flink beaschadigd.
Mende stuurde op 12 april een bericht dat "the replacement was dispatched and it should be soon with me"
Een week later op 19 april aan Mende medegedeeld dat ik nog niets had ontvangen en dat ik mijn geld terugwilde.
Promp kreeg ik een antwoord dat "the replacement was dispatched on 19th april.
Zij geven steeds the Royal Mail de schuld van vertraging, maar ik heb totaal geen vertrouwen meer in een goede aflevering.
Door steeds een andere datum van dispatch te noemen krijg ik hjet idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Zie ook het uitgebreide emailverkeer met Mende.Uk.
Vriendelijke groeten, David Meijer (D.D.Meijer)
op 30-04-2016 17:49
De "replacement" werd ook nog eens beschadigd bezorgd.
De verpakking zelf was intakt.
Dus het bedrijf heeft wellicht geen controle wat en hoe het verpakt wordt.
Na reclamatie en verzoek om refund geld heeft Mende dit geaccepteerd.
Het bedrag moet nog wel binnenkomen.
op 21-04-2016 21:33
als u met paypal heeft betaald heeft u koperbescherming.
Zie "transactieproblemen oplossen "(onderaan deze pagina)
dus iten niet ontvangen ! (of beschadigd etc.)
Alles staat hier te lezen (ook bij "hulp en contact")