annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Het schijnt dat er de afgelopen weken flinke vertragingen zijn bij de USPS, vooral met het verzenden van pakketten naar het buitenland...ik hoorde dit van een Amerikaanse vriend en ben toen even gaan Googlen en kwam oa deze info op het meerdere sites tegen:


 


"Apparently USPS is unable to cope with outgoing international mail. Most of which seems to be items purchased from on-line retailers, so it's stockpiled in the US at USPS facilities awaiting available flights out. I'm told expect at least another two weeks delay."


 


Dus als je pakketten er wat langer over doen dan normaal, weet je waar het aan ligt!

Bericht 11 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Ik ontving een bubble envelop(met inhoud)binnen 4 dagen.Een pakketje kreeg ik binnen een week.


Dit was wel net voor die orkaan.

Bericht 1 van 11
laatste antwoord

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Grotere pakketten gaan tegenwoordig met de boot volgens mij, en het zou best eens kunnen dat de postbezorg bedrijven wachten tot containers vol zitten met de rust van de zomerige herfst op het moment.


 


En 3 weken is nog niks, heb wel langere levertijden gekend van en naar de VS ook met normale post die nog wel per vliegtuig gaat...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Pffff, nu doen pakketten die ik naar de VS heb gestuurd er al meer dan 3 weken over...en zijn er nog steeds niet, en pakketten uit de VS naar mij doen er al meer dan 3 weken over...hebben meer mensen dit probleem? ben benieuwd waar het probleem precies zit.

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

gelukkig is mijn verzameling compleet.


dus voor mij geen pakjes meer uit de USA,GB en


Deutschland.

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Met bedrijven die zich toeleggen op


het verzenden van brieven gaat het


niet best, of beter gezegd slecht.


 


bedrijven die pakketjes versturen, doen


het wel wat beter,


 


Ja en ik let al jaren op de kleintjes.:-)


 


 


groetjes Niek


 


 


 


 


 


 

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Bedoel je,dat ze te weinig vracht hebben?


Als ik iets koop,wat in een bubble envelop kan worden verstuurd voor ongeveer $3,ga ik geen $31,50 betalen!

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Kan de reden ook niet liggen in het feit:


 


dat door de crisis hier op het Westelijk


halfrond kopers op de kleintjes letten.


 


groetjes Niek


 


 


 


 

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Het viel me ook op,dat USA verkopers steeds vaker priority gebruiken,want dan wordt het pakket ook bij hun opgehaald.


Ik dacht,dat het aan het gewicht van het pakje lag.


Vandaar,dat ik de laatste tijd,zoveel invoerrechten moet betalen.


Ik zag laatst voor m'n verzameling een plastic dingetje van $2,99,echt heel klein.  verkoper /of ebay,verzendkosten priority $31,50.


Het kopen wordt zo ook niet leuker.

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

ebygumt
Community-lid

Dat priority in het algemeen langer duurt dan de gewone first class komt niet door USPS maar door de afwijkende behandeling die de NL inklaring en douane hieraan geeft.



First class wordt meestal zonder controle direct doorgestuurd en dus afgeleverd.


Priority wordt altijd behandeld en afhankelijk van de drukte twee of meer weken opgehouden.



Dat is de reden dat ik zelf altijd  voor de goedkoopste optie first class kies.


Behalve sneller ook nog eens vaker geen invoerrechten/kosten.



Het is wel dat de meeste verkopers hier niet de voorkeur aan geven vanwege het PayPal afbreukrisico.



Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Re: Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Geen probleem,als het maar aankomt.


Priority mail deed er al lang over,terwijl de tarieven hoog zijn,first class usps is sneller,vreemd

Bericht 10 van 11
laatste antwoord