annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Er stond toch echt Free shipping

vequjay
Community-lid

Een paar dagen geleden heb ik geboden op schoenen op ebay, bij de advertentie stond gratis verzending.


Helaas bleek dit niet het geval voor buiten de VS, maar nu komt er dus doodleuk bijna 40 dollar bij voor de verzending alleen.


Dus heb ik de verkoper gemaild probleem uitgelegd , dat de verzending het dubbele kost van de schoenen en ik op dat moment in de veronderstelling was dat het gratis was, en ik dat niet kan betalen.



Mail terug gehad dat ik geboden heb en dat dit bindend is ... klaar.



kan ik hier nog wat mee doen ?



groetjes Vera

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Er stond toch echt Free shipping

benman1964
Community-lid

Psies, het wordt op Ebay alleen ieder jaar moeilijker met de vele regels.


Daar komt doordat Ebay internationaal toegankelijk is, dat begrijp ik wel maar dat neemt niet weg dat gebruiksgemak en gebruiksvriendelijkheid met iedere aanpassing minder worden.

Er jammer, maar helaas. Ik gebruik tegenwoordig ook eerst marktplaats (ook van Ebay) en daarna pas Ebay.



Ohja, On Topic: Goed lezen heerscht. 😛

-- Bewerkt door benman1964 op 30 Mar 2012 12:23 CEST
Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Re: Er stond toch echt Free shipping

stephanthecollector
Community-lid

waarom meteen opgeven? ook hier zijn leuke koopjes te vinden hoor!

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: Er stond toch echt Free shipping

vequjay
Community-lid

Bedankt voor uw reactie!


Ja het is ook dom van mijn kant, had de advertentie beter moeten lezen,... wanneer ik ook logisch na had gedacht gaat die geen schoenen van 20 euro gratis versturen naar Nederland. Denk dat Marktplaats meer wat voor mij is, minder bindend en geen hoge verzendkosten.



Nogmaals bedankt voor de reactie!

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: Er stond toch echt Free shipping

stephanthecollector
Community-lid

Er staat toch echt dat de verzendkosten 38$ zijn! en dat alleen verzending binnen de VS gratis is!



In principe is de koop bindend maar ja als u niet betaald zal het enige wat er gebeurt zijn dat de verkoper een geschil tegen u opent en u van eBay een aantekening krijgt, na een aantal van die aantekeningen kunt u worden geschorst!



Bericht 4 van 5
laatste antwoord