22-10-2013 02:10 - bewerkt 22-10-2013 02:11
Hoi!.
Ik verkoop een hearthstone beta key, maar ik heb het idee dat alleen mensen uit nederland dit product kunnen zien.
Hoe kan ik mijn product op internationaal niveau verkopen ?.
Want ik heb er namelijk geen problemen mee uit welk werelddeel de kopers komen, ervanuitgaande dat ze engels spreken.
Bij voorbaat dank,
Nexigen.
op 23-10-2013 13:38
ik zag het woordje "Fedex" bij verzending staan., vandaar.
op 23-10-2013 10:33
Bedankt voor het advies microscoop service.
Nee eigenlijk is de verzending niet erg belangrijk, want dit zal toch via mail gebeuren.
Een hearthstone beta key is niets meer dan een 30 cijferige code, nodig om in de beta te belanden van Hearthstone : Heroes of Warcraft. Ja ik heb er meer dan een, zowel een EU key als een US key, vandaar dat ik er ook eentje heb aangemaakt op ebay.com.
Nogmaals bedankt, bij de eerst volgende verkoop die ik maak zal ik hier rekening mee houden.
Mvg,
Tristan Weber.
op 23-10-2013 00:35
Verder heb ik gezien, dat je het gratis wereldwijd verstuurd.
Ik heb geen idee, wat je aanbiedt / gewicht en afmetingen, maar wat kost het met Fedex naar bijv. Australië?
Je bent nieuw op Ebay, maar ik zou zelf niet teveel persoonlijke zaken vermelden, zoals die aankoop van een vriend voor € 25,00
Verder zeg je, dat je bij voorkeur een bankoverschrijving hebt, omdat dat een snelle manier is, maar je biedt ook PayPal aan. "Fastest" klopt in dit geval ook niet, omdat de bank niet sneller is dan PayPal. Ik denk niet, dat buitenlandse kopers je per bank gaan betalen, als ze dat gratis met PayPal kunnen doen. In sommige landen is een buitenlandse banktransfer namelijk niet gratis of bijna gratis, zoals in de EU met IBAN.
Veel succes met je verkoop en de ervaringen, die je beslist nog gaat opdoen op Ebay.
op 23-10-2013 00:02
je biedt er nu twee aan. Heb je er ook twee? Zo niet verwijder dan die op EBAY.nl. Let op, want er is wel op geboden en dan zijn er voorwaarden aan het verwijderen. Lees de Ebay-voorwaarden.
op 22-10-2013 09:00
Plaats uw items op eBay.com