annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

EBAY helpt niet en service is waardeloos

Ik heb in Amerik wat gekocht en betaald met credit card. Item is verstuurd en zou aankomen tussen 6 en 31 januari 2020. Echter het is er niet en niemand weet waat het is.

Zowel de verkoper  en ook EBAY sturen me het bos in en ik moet zelf maar op onderzoek uit bij de Douane en/of postNL. Dat heb ik gedaan en beide bevestigen mij dat het artikel niet in Nederland is en nooit ook aangekomen.

 

EBAY weigert te helpen en antwoord netjes maar ze doen niets, ze verplichten de verkoper niet tot onderzoek bij zijn verzender, ze verplchten hem niet het opnieuw te vestruren nee ze doen niets.

 

Je kan niet bellen, en alles is zo frusterend.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

EBAY helpt niet en service is waardeloos

Ebay gaat geen enkele verkoper dwingen tot iets. Het verdienmodel van Ebay is dat zij verkoop commissie ontvangen van verkopers, daar geen ze dus geen enkele actie tegen ondernemen.

 

Je titel van het onderwerp zegt eigenlijk al voldoende: Ebay helpt niet en service is waardeloos.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

EBAY helpt niet en service is waardeloos

de verkoper heeft het verstuurd met USPS first class mail en rekende daar $ 29 voor. ik heb gebeld met USPS en de verkoper heeft maar $ 13 betaald. 

Tracing is maar tot aan de US border en daarna ben je aan de goden overgeleverd.

 

En ja de credit card maatschappij kan het vergoeden maar ik ben daar principeel op tegen en ga net zoalng door tot EBAY de verrkoper dwingt tot het hernieuwd sturen van het artikel of EBAY de verkoper bant

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

EBAY helpt niet en service is waardeloos

Van eBay hoef je inderdaad niets te verwachten.

 

Waarschijnlijk verzonden via het GPS, het Global shipping program.

Tik dat maar eens in rechtsboven bij community, dan drie je wat een ellende dsst is

Les; nooit kopen bij verkopers (in USA en vk) die meedoen aan  gps

Trouwens je hebt niets ontvangen, ga dus naar transactieproblemen oplossen, hier onderaan

Misschien is er ook een verzekering op je creditcard

Bericht 3 van 4
laatste antwoord