annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

China aankopen

Beste mensen,

Ik vroeg me eens af. Ik heb zo vaak van die kleine dingen besteld, en de laatste paar maanden valt het me op dat de pakketjes niet meer bij mij aankomen, als ik ze uit china bestel. meestal komen ze net precies voor of na een maand.

Ze sturen het geld wel terug als de pakketjes niet aankomen. Maar ik vraag me dan af he; als ik nou geen actie onderneem binnen 40 dagen paypal claim wet of wat dan ook, wat kan je dan doen? want als ze dit bij iedereen flikken, en meeste zullen zeggen 2 -3 dollar who cares, dan zullen zij toch vette winst maken? Kan ebay niet een bepaalde optie of wat dan ook maken dat sommige accounts worden geblokkeerd, als zij boven een aantal percentage van leveringen niet halen? ik denk dat het stuk schoner word dan op ebay? Mee-eens?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: China aankopen

en komen de pakketjes niet aan, of worden ze niet verstuurd? Zijn natuurlijk 2 verschillende dingen. Worden ze bijv. door je postbode 'gejat'of passen ze niet door de brievenbus en ligt ie op het potkantoor op je te wachten?
De verkoper is niet atijd de schuldig (hoewel die wel altijd weerv het geld mag terug betalen)

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Re: China aankopen

Heb je een voorbeeld van een verkoper waarop dit scenario van toepassing is, of is het alleen iets waarvan jij denkt dat het gebeurt omdat je Chinezen niet vertrouwt? (Ook al krijg je netjes je geld terug.)

eBay heeft al een heel strikt beleid waardoor verkopers met veel klagende kopers snel geschorst worden.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord