annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Turbolister opent geen nieuw objectscherm meer

Ik werk al jaren met turbolister, sinds enkele jaren op Windows 7. Meestal probleemloos. Ik heb doorgaans grotendeels gelijkwaardige artikelen, waar ik per object alleen maar iets aan de beschrijving hoef te wijzigen, dus heb standaard 1 bepaalde template ingesteld staan, die een nieuw objectscherm opent zodra ik op "nieuw" klik. Als ik dan een objectbeschrijving in dat scherm gemaakt heb en ik sla die op, dan loopt het tellertje in de map "nieuwe items" op. Sinds gisteren doet zich het probleem voor, dat na het klikken op "nieuw" wél het tellertje in de map "nieuwe items" oploopt (er wordt dus kennelijk wel geregistreerd, dat ik een nieuw object maak), maar er géén scherm opent om het object te bewerken. Ook als ik op de map "nieuwe items" klik, opent deze niet en laat ook totaal geen items zien. Kortom, ik kan geen nieuwe objecten aanmaken op deze manier. Ik heb ook al geprobeerd een nieuwe map aan te maken, maar ook daar loopt het tellertje netjes op, maar opent er verder geen scherm om het object te kunnen bewerken. Ik heb ook al geprobeerd met andere templates objecten aan te maken, zelfde probleem! Voordat ik Turbolister compleet ga verwijderen en opnieuw installeren, wil ik eerst graag weten of iemand anders dit ook wel eens gehad heeft en misschien een eenvoudiger oplossing heeft. Overigens, dit probleem had ik eerder deze week ook al een keer, maar toen heb ik het op kunnen lossen, door de map "nieuwe objecten" te verwijderen en opnieuw aan te maken. Nu lukt dat dus niet. Bedankt voor tips!

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Betreft: Turbolister opent geen nieuw objectscherm meer

het_regent
Community-lid

Turbolister is ook al jaren een inferieur product, ik heb het eruit gegooid.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord