Hoe gaat eBay gemiste omzet vergoeden ten tijde van de periode dat ebay uit d elucht was?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-08-2013 09:21
Onderstaand bericht hebben wij via eBay gekregen. Maar geen woord over de gemiste omzet. Op welke manier gaan men de verkopers vergoeden voor het missen van biedingen op veilingen en op welke manier gaan ze de dag omzet vergoeden die verkopers gemist hebben? Mij lijkt het redelijk om naar de gemiddelde omzet per dag te kijken en dat bedrag te verrgoeden/in mindering te brengen op de factuur. Iedereen die het met mij eens is of andere ideeén heeft om eBay aan te sproen hun verantwoordelijkheid te nemen, graag dit lijntje delen, hopelijk beginnen ze dan te snappen dat zij verantwoordelijk zijn en ze dat ook werkelijk tot uiting moeten brengen ten einde de geleden schade te beperken. Ik lees graag ieders reactie. Groeten.
Zoals je wellicht weet, waren er op 23 augustus van 8.45 tot 15.00 uur op verschillende eBay-sites en klantenserviceplatforms wereldwijd tijdelijke storingen. Deze storingen waren het gevolg van technische problemen die zich tijdens geplande onderhoudswerkzaamheden voordeden.
We hebben de belangrijkste technische problemen opgelost en alle eBay-sites en klantenservicefuncties zijn weer beschikbaar en bijna volledig functioneel. We zijn nu bezig om aanvullende veiligheidsmaatregelen in het onderhoudsproces te implementeren om soortgelijke situaties te voorkomen. We kunnen je verzekeren dat tijdens dit incident geen persoonlijke gegevens in gevaar waren.
Omdat je tot de verkopers behoort voor wie deze storing gevolgen had, nemen we contact met je op om je te informeren over de acties die we nemen:
We crediteren alle kosten die zijn verbonden met aanbiedingen die afliepen op 23 augustus tussen 8.45 en 15.00 uur (Midden-Europese Zomertijd).
We verwijderen alle negatieve feedback in verband met communicatie of verzendtijd voor transacties die gedurende bovengenoemde periode plaatsvonden.
De crediteringen worden eind augustus op je account uitgevoerd en zullen op je volgende factuur zichtbaar zijn.
We zijn ons bewust van de gevolgen die een storing van deze omvang voor jou en alle andere door ons zo gewaardeerde verkopers kan hebben en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Zoals altijd, hartelijk dank dat je eBay als verkoopplatform gebruikt.
Met vriendelijke groet,
Het eBay-team
Hoe gaat eBay gemiste omzet vergoeden ten tijde van de periode dat ebay uit d elucht was?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-08-2013 09:30
Waarom tussen 8.45 en 15.00 uur? Mijn veilingen liepen in de avond af en ook toen was er nog een storing. pagina's liepen vast, niet zichtbaar, biedingen werden niet geaccepteerd etc etc. Een beduidend lagere omzet als normaal. Wat een gasten zeg! En dan de kosten vergoeden? inderdaad, vergoed de misgelopen omzet, dit zullen veel verkopers waarderen en is ook niet meer dan logisch. Die 0.50ct per advertentie, liever de 5-15 euro per veiling welke is misgelopen!
Hoe gaat eBay gemiste omzet vergoeden ten tijde van de periode dat ebay uit d elucht was?

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-08-2013 10:01
Men voert gewoon het eigen beleid uit, lees dat er maar eens op na.

