annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

achteraf betalen

Hallo mede ebayers.

Ik had bij een verkoper meerdere items gekocht en in bewaring gelaten zodat ik een gecombineerde verscheping kon laten doen op het moment dat ik dat wilde.

Drie weken geleden kreeg ik echter de mail dat de items verzonden waren zonder verdere opgaaf van reden .. en inderdaad, 2 weken later had ik mijn pakketje met mijn gekochte items.

Nu kreeg ik vandaag een berichtje van de verkoper (een week nadat ik mijn items heb ontvangen) waarin men zegt dat men spijt heeft dat ze mij niet eerder hebben geinformeerd over het verzenden.

De items moesten echter worden verzonden van hun baas omdat gekochte items niet te lang mogen blijven liggen. Als reden werd genoemd: ze kunnen dan een boete krijgen van ebay.

Nu willen ze dat ik alsnog 30 dollar (van de verzendkosten) overmaak. Kunnen ze dat inderdaad nog eisen? En is het waar dat ze een boete kunnen krijgen van ebay als ze langer dan een aantal maanden de door mijn gekochte artikelen in bewaring houden? Ik vind dat namelijk een beetje vreemd. Ik betaal gewoon netjes mijn artikelen en zij houden ze een tijdje in bewaring. Waarom zou ebay daar moeite mee hebben?

Mvg,

Marcel

-- Bewerkt door mvb1985 op 5 Sep 2011 22:57 CEST
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: achteraf betalen

Het klopt inderdaad dat eBay verkopers niet erg tegemoet komt, om het zo maar eens te zeggen.

Daar staat tegenover dat u als koper alle mogelijkheden hebt om het tegenovergestelde te kunnen ervaren.

En dat vooral als u met PayPal betaald hebt.

Als u moeite met de handelwijze van deze verkoper hebt kunt u eenvoudig bij PayPal terecht.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord