annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

Ik heb een tijdje geleden een geschil geopend, en die heb ik gewonnen.

Nu staat er in het mailtje dat ik van PayPal kreeg dit:

 

"Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullen
gepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking van
de rekeningprivileges van de verkoper."

 

Betekent dit dat als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, ik het niet krijg? Of word het dan later eraf gehaald als er wel weer geld op staat?

Dit is mijn eerste keer dat ik een geschil opende, dus ik heb er nog niet veel verstand van.

 

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

Helemaal zeker weten doe ik het niet.

 

Ik heb wel eens gehad dat ik geen geld erop had staan. Een terugbetaling resulteerde in een negatieve balans op mijn paypal wat werd verrekend op het moment dat er weer betalingen binnen kwamen.

 

Of de koper, u in dit geval, dat geld ook direct krijgt weet ik dus niet zeker. Het lijkt mij dat u het dan direct op uw rekening moet krijgen.

 

Bel Paypal even voor uitleg. Ze zijn goed telefonisch bereikbaar en hulpvaardig! Ga naar paypal en klik rechtsboven op HULP. Vervolgens contact opnemen etc.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

Helemaal zeker weten doe ik het niet.

 

Ik heb wel eens gehad dat ik geen geld erop had staan. Een terugbetaling resulteerde in een negatieve balans op mijn paypal wat werd verrekend op het moment dat er weer betalingen binnen kwamen.

 

Of de koper, u in dit geval, dat geld ook direct krijgt weet ik dus niet zeker. Het lijkt mij dat u het dan direct op uw rekening moet krijgen.

 

Bel Paypal even voor uitleg. Ze zijn goed telefonisch bereikbaar en hulpvaardig! Ga naar paypal en klik rechtsboven op HULP. Vervolgens contact opnemen etc.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

Dit valt onder: niet goed geld kwijt. Kopersbescherming is slechts een marketinginstrument.

De oplossing voor deze situatie is de chargeback van de creditcard of het terugboeken van de automatische bankincasso.

Reken er wel op dat u daarna PayPal niet meer kan gebruiken.

Om het wat duidelijker te zeggen, u krijgt dus niets van PayPal want die betaalt alleen als er iets te halen valt.

 

 

 

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

Blijft positief en bel gewoon even met PayPal. Het lijkt op dit forum wel eens of daar allemaal xxxxxxx werken, maar uit ervaring weet ik, dat dat erg meevalt.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

En het kost maar 0,10 EUR/minuut via een vaste telefoonlijn.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

ik schreef ook "even", dan vallen de kosten mee.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

Klopt, paypal help altijd goed en snel! (dus niet sarcastisch bedoeld!)

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

 
Bericht 8 van 8
laatste antwoord