annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Moneybookers.com

Ruim een maand geleden heb ik iets besteld in Amerika en wilde dat betalen.

Ik werd doorgelinkt naar een pagina van Moneybookers.com maar deze pagina bleef blanco op een melding van "een moment geduld a.u.b." of iets dergelijks.

Uiteindelijk Internet security pakket uitgezet, popupblocker uitgezet maar niets hielp.

Geen telefoonnummer van Ebay helpdesk. ?:|

Via de mail contact opgenomen met de helpdesk en kreeg een standaard en nietszeggend antwoord daarvan terug met het verhaal hoe ik moet betalen. "druk op knop betalen" etc. etc.

Vervolgens kwam ik weer bij Moneybookers uit.

Kwaaie mail gezonden dat ik niets aan zo'n antwoord heb.

Vervolgens krijg ik een mail met"Bedankt voor u e-mail. Helaas zijn wij momenteel niet in de gelegenheid om binnen een redelijke termijn op uw schrijven  te reageren. Redenen hiervoor zijn onder meer een technisch probleem en een onverwacht grote toename van het aantal ontvangen mails."

Ik heb daarna gezegd dat ik het product niet meer hoefde te hebben en het bij een andere aanbieder te kopen.

Daar ging de betaling prima.

Nu krijg ik een mail dat er een geschil is wegens een onbetaald object en dat ik een aantekening krijg.

Dit is toch van de zotte.  Slechte zaak dat Ebay.

Waarom kan ik ze niet bellen en het uitleggen ipv standaard antwoorden van een studentje te krijgen?

Mvg van een gefrustreerde koper.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Moneybookers.com

je moet hiervoor niet bij ebay zijn, maar bij de verkoper.Die wil dat je via moneybookers betaald.Ebay bemoeit zich niet met wat de verkopers aan betaal regelingen bedenken.Ebay hier de schuld van geven is dan ook niet terrecht. De verkoper daarentegen heeft dit geschil geopend omdat hij nog steeds geen betaling van u heeft ontvangen. Mail hem en leg uit dat die moneybookers siet et niet doet en je daarom niet hebt kunnen betalen

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

..Ebay bemoeit zich niet met wat de verkopers aan betaal regelingen bedenken...

Dat zit toch een beetje anders.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

uiteraard, ebay probeert ons pay-pal door de strot heen te duwen door het op veel sites verplicht te stellen. Maar... als een koper geld overmaakt op welke manier dan ook (wstn union, moneybooker etc... dan kunnen ze het alleen maar afraden, verder niets)

Bericht 4 van 4
laatste antwoord