annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kom ik aan het telefoonnummer van E-bay nederland

Wie heeft voor mij het tlefoon nummer van E-bay nederland ?.

Ik heb E-bay van boven naar beneden doorgenomen maar kan nergens met hun in contact komen.?.

Laat a.u.b. weten.

Mvgr. J.v.Soelen

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Dat is alleen weggelegd voor de mensen die deelnemen aan het powerseller programma of een topwinkel (plus) hebben.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Gewoon even bellen

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Wat mij nu is overkomen deze dag!.

Voor 4 Wk. geleden gekocht via E-bay: Cover-Generator part.no:237-15425-00 van "BeachYamaha",Californië voor de prijs van $48,00 maar de shippingcost had hij niet vermeld, 1 wk. naar hem aan het E- mail geweest of hij wel zo vriendelijk wil zijn deze op te geven omdat E-bay mij begon te bestoken met mails van je object betalen, maar dat kon ik niet via Pay-pal omdat de factuur niet klopte v.w.b. de verzendkosten.

Daarna ja, hoor dat was $ 20,45 , dus ik betaal met Pay-pal (niet de geldende wisselkoers !) maar in totaal € 52,52 voor $68,45.

Goed dan word het pakketje verzonden (ge-checked met track en trace) en het stond dagen lang bij de incheck-douane ????.

Op 29-11-2013 werd het pakketje bij mij aangeboden, maar trof mij niet thuis maar wel met een brief van u kunt uw pakketje afhalen bij de Bruna maar er komen " INKLARINGS-kosten + BTW bij ??????, in totaal € 19,94  ??????????? " ).

Nu heb ik div. malen zendingen uit USA, maar de kosten opgegeven aan/van E-bay / Pay-pal komen altijd overeen, en nu € 20,00 extra ???.

Dus navraag gedaan bij het afhalen van het pakket, en hun de factuur laten zien ( wat anders nooit voorkwam ), kwamen we overeen dat ik deze kosten TERUG moet krijgen van E-bay, dat er nergens over wordt gesproken van deze extra kosten.

Dus met dit schrijven wil ik vragen of u de door mij extra kosten wil terug storten via Pay-pal op mijn bankrekening.

Mvgr. J.C. van Soelen.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord