annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen, deze week 2 bestellingen gedaan. Betaald en nu zie ik 2 betaalde bestellingen staan opl

Dag ik ben verrast door mails die ik krijg dat ik moet betalen voor 2 bestellingen. Ik heb hier bewijs van dat ik betaald heb via PayPal.

Tot mijn verbazing staat bij mijn Ebay 2 betalingen met bestelling maar ook 2 bestellingen niet betaald en dat ik moet betalen. Zelfde bestellingen. Wat is dit??

 

Janny Suijker

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen

Goedemorgen, deze week 2 bestellingen gedaan. Betaald en nu zie ik 2 betaalde bestellingen staan opl

Goedemorgen, deze week 2 bestellingen gedaan. Betaald en nu zie ik 2 betaalde bestellingen staan opl

Hallo,

 

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebaygebruikers te helpen met raad en daad.

Wij hebben geen inzicht in correspondentie en berichten.

Deze vraag is erg onduidelijk en dus niet te beantwoorden.

 

U bereikt hier dus geen Ebaymedewerkers.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Goedemorgen, deze week 2 bestellingen gedaan. Betaald en nu zie ik 2 betaalde bestellingen staan opl

3 ANTWOORDEN 3

Goedemorgen, deze week 2 bestellingen gedaan. Betaald en nu zie ik 2 betaalde bestellingen staan opl

 
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Goedemorgen, deze week 2 bestellingen gedaan. Betaald en nu zie ik 2 betaalde bestellingen staan opl

Hallo,

 

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebaygebruikers te helpen met raad en daad.

Wij hebben geen inzicht in correspondentie en berichten.

Deze vraag is erg onduidelijk en dus niet te beantwoorden.

 

U bereikt hier dus geen Ebaymedewerkers.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Goedemorgen, deze week 2 bestellingen gedaan. Betaald en nu zie ik 2 betaalde bestellingen staan opl

Is opgelost.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord