op 06-01-2012 21:22
Hallo,
Ik kreeg gisteren een factuur met het Huidig verschuldigd saldo van 442,63 euro.
Hier klopt helemaal niets van, want zoveel kosten komen niet voor in de lijst wat ik verkocht heb.
Hoe kan dit?
Mvg Daniël
op 06-01-2012 21:32
eBay is veel duurder dan men denkt.
U biedt aan op eBay.de en hebt aardig wat verkocht.
Wel snel betalen anders wordt u geschorst.
De rekening blijft uiteraard staan.
op 07-01-2012 09:07
Goedenmorgen KB
Ik betaal altijd snel maar alleen hoe langer hoe
minder bij ebay, hoe zou dat toch komen?
Ja en is schorsen wel zo erg voor deze verkoper?
wellicht geeft verkoper er nu gelijk de brui aan.
groetjes Niek
op 07-01-2012 09:17
de verkoper mag dan redelijk veel verkocht hebben maar het is onmogelijk dat hij dit bedrag verschuldigd is, het lijkt mij eerder dat dit het bedrag is die hij heeft omgezet in de afgelopen maand!
(ongeveer)
het kan nooit zijn dat hij zoveel aan provisie moet betalen, dus ik zou nog maar eens goed kijken of er geen komma verkeerd staat of zoiets en of hij niet naar het verkeerde heeft gekeken.
op 07-01-2012 09:19
als ik het noge even globaal bekijk heeft de verkoper een omzet gehad van om de nabij een kleine 800 euro dan zou hij meer dan 50% moeten afdragen aan eBay? dat is zelfs voor eBay begrippen een absurd bedrag!
op 07-01-2012 09:42
Met clubs die onjuiste rekeningen sturen ben ik
gauw klaar mee, die liggen er gelijk uit Stephan.
gelukkig sturen de clubs waar ik aan betalen moet
mij al jaren de juiste rekening.
en waarom zou ebay daar een uitzondering op zijn
het is zoals KB het zo treffend omschrijft ebay
is duurder dan je denkt.
groetjes Niek
op 07-01-2012 10:16
rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest ( behalve als het om mijzelf gaat:^O)
verder kan ik beamen dat ebay een dure club is maar we doen het onzelf aan door aan te blijven bieden dus dan moeten we ook niet zeuren ( hoewel ik dat soms graag doe :^O )
prettig weekend!!!
04-11-2013 12:02 - bewerkt 04-11-2013 12:04
Ebay wordt steeds leuker.....