annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een Topwinkel hebben, en niet voorkomen bij 1e 200 zoekresultaten.

Hallo,


 


Ik heb een topwinkel in 2e hands Playmobil (collector items)


De grootste van Nederland.


Nu heb ik al 2x contact gehad met ebay over het feit dat ik ondanks mijn maandelijkse kosten (80 a 100 euro) niet eens voorkom bij de eerste 200 zoekresultaten als je playmobil intikt.


Ebay komt met een antwoord over het feit dat het met de beoordelingen te maken heeft.........maar die zijn meer dan goed bij mij.


Wat mij het meest stoort is, dat er mensen zijn die gratis adverteren via het veilingsysteem, gewoon alle plekken innemen bij de 1e 200 zoekresultaten.


Deze mensen verkopen alleen via veilingen, betalen geen abonnementskosten aan ebay en krijgen alle voorrang!!!!!


Sommigen maken hier dankbaar gebruik van door, meer dan 50 (onzin)advertenties te plaatsen zodat ze meer dan 50x bij de eerste 200 zoekresultaten voorkomen.


ebay wil dit in zijn antwoorden maar niet snappen, oh ja misschien topadvertenties plaatsen, zodat ik nog meer geld kwijt ben.


Ik zit te overwegen om mijn winkel maar te sluiten en alleen nog maar via veilingen mijn spullen aan te bieden.


Want dit is een ontmoedigingsbeleid.


Heeft iemand nog suggesties voor mij, ik heb een topwinkel met op alle onderdelen een score van 5 sterren.


 


 


 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Een Topwinkel hebben, en niet voorkomen bij 1e 200 zoekresultaten.

Als ik in uw schoenen stond, zou ik het gaan testen. Wat werkt beter/goedkoper: topwinkel of gratis aanbieden?

Bericht 2 van 2
laatste antwoord