annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

mediashop-2012
Community-lid

Beste leden,



Al onze aanbiedingen zijn plotseling verwijderd door eBay omdat ze facturen willen zien, nu is dat geen probleem want die krijgt eBay gewoon.



Echter worden er door eBay automatische emails verzonden dat de koper snel zijn geld terug MOET vorderen. Dit is toch schandalig!



Wat wel een probleem is... Dat we afgelopen week meer dan 290 producten hebben verkocht en deze allemaal vandaag de deur uitgaan. De aanbiedingen zijn niet meer actief dus we kunnen ook GEEN POSITIEVE feedback ontvangen.



Of worden alle aanbiedingen weer actief gezet als eBay de facturen binnen hebben ?



Wie heeft hier ervaring mee, de zaken gingen zo extreem goed! TOT vanmiddag....De telefoon rinkelt met kopers die bang zijn dat ze hun geld a 1 of 2 Euro kwijt zijn.



HELP:::

Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

Ik ben zojuist gebeld door de verkoper van Media Shop die openheid gaf van zaken. Ebay heeft deze verkoper ernstig gedupeerd door alle advertenties te verwijderen zonder overleg met de verkoper. Ik had een PayPal kwestie geopend en direct na het contact met de verkoper weer gesloten. Achteraf gezien niet zo verstandig maar met een vervelende ervaring die ik eerder had met een andere verkoper op Ebay was mijn eerste reactie op de email van Ebay begrijpelijk.


Zover ik het begrijp is mijn advies aan de andere kopers om niet een PayPal kwestie te openen. De goederen zouden 1 dezer dagen worden verstuurd.


Ik wens de verkoper succes toe om deze klap te verwerken en dat dit niet een verwoestende werking zal hebben.

Bericht 2 van 16
laatste antwoord

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

mediashop-2012
Community-lid

We hebben de afgelopen dagen meer dan 200 objecten verkocht, als u nog NIET betaald heeft is het aan u om dit wel of niet te doen.



Vragen? Reageer gerust. U dient eerst in te loggen op de eBay site en links bovenaan het topic staat "reageren"



Fijne avond.



Media Shop


Bericht 3 van 16
laatste antwoord

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

Ik had ook na de mail van ebay een geschil geopend op paypal, deze heb ik echter weer verwijderd na een zeer nette mail van deze verkoper over de situatie en ik ga er van uit dat alles goed gaat.


Hoop dat Ebay het veroorzaakte probleem gauw weet op te lossen voor u en ik zou indien ik het gekochte product in goede staat ontvang ook zeker nog positieve feedback geven.

Bericht 4 van 16
laatste antwoord

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

mediashop-2012
Community-lid

Hallo Sven,



Jou Iphone bescherm folie is vandaag verstuurd, morgen ligt die in de bus.
Bedankt voor je begrip.



PS: Laat je ook even weten als je het hebt ontvangen.



Groeten.

Bericht 5 van 16
laatste antwoord

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

stephanthecollector
Community-lid

Ebay zal waarschijnlijk willen weten of de door u aangeboden items echt zijn en geen goedkope nepartikelen!

Bericht 6 van 16
laatste antwoord

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

mediashop-2012
Community-lid

Begrijpelijk maar om dan meteen alles te verwijderen en niet even een mailtje van "Stuur ons binnen bepaalde data de spullen/facturen"



Dan mogen ze heel eBay wel af gaan......

Bericht 7 van 16
laatste antwoord

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

Ik heb ook een artikel besteld afgelopen week, het duurde even. Maar dit werd veroorzaakt door de extreme drukte.


Desondanks de drukte, bleef Media Shop op vragen zeer snel antwoorden.


Het product werd zelfs persoonlijk gebracht, kortom niets anders dan lof voor dit bedrijf.



Ook ik had een beetje vroeg, weliswaar een PayPal claim ingediend, deze zondagavond onmiddelijk gesloten.



Bericht 8 van 16
laatste antwoord

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

abeldoorn
Community-lid

kan het ook niet zo zijn dat je i-phone spullen verkoopt en dat apple niet wilt dat andere re-sellers dan de door hen gelicenseerde re-sellers hun spullen verkoopt (tenzij u natuurlijk door apple gelicenceerd bent).

Bericht 9 van 16
laatste antwoord

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

mediashop-2012
Community-lid

Nee het gaat eBay om dat we de goederen in ons bezit hebben, hier de mail van eBay:



Tot onze spijt moeten we u meedelen dat de volgende aanbieding is verwijderd van eBay om de veiligheid van de eBay-community te waarborgen:

130676345406 - Nieuwe Apple iPhone USB data kabel / oplader 3G 3GS 4G 4S iPod iPad 3 Sync
130676394352 - Apple iPhone 4 en 4s Full Body Bescherm Folie/Screen Protector 
130676396760 - Apple iPhone 4 en 4s Full Body Bescherm Folie/Screen Protector 
130676838571 - Nieuwe Apple iPhone USB data kabel / oplader 3G 3GS 4G 4S iPod iPad 3 Sync
130676845740 - Nieuwe Apple iPhone USB data kabel / oplader 3G 3GS 4G 4S iPod iPad 3 Sync
130677651522 - Samsung Galaxy S2 SII i9100 I9100 Bescherm Folie/Screen Protector 
130677662449 - Samsung Galaxy Note N7000 Bescherm Folie/Screen Protector 
130677665917 - Samsung Galaxy S2 SII i9100 I9100 Bescherm Folie/Screen Protector 
130679481180 - Apple iPhone 3GS Bescherm Folie / Screen Protector 
130679491191 - Apple iPhone headset / koptelefoon met microfoon voor 3G 3GS 4G 4S iPod iPad 3
130680017400 - Nieuwe Apple iPhone 4s Silicone Bescherm-Hoes Case Hoesje bumber
130680879769 - iPhone Headset / Oordopjes voor 3G 3GS 4G 4S iPod iPad 3 met mic en handsfree !
130680889452 - Nieuwe Apple iPhone USB data kabel / oplader 3G 3GS 4G 4S iPod iPad 3 Sync
130681310522 - Monster Beats By Dr. Dre de Tour Oordopjes NEW in doos Garantie & boekjes studio
130681311769 - Monster Beats By Dr. Dre de Tour Oordopjes NEW in doos Garantie & boekjes studio
130681389115 - Nieuwe Apple iPhone USB data kabel / oplader 3G 3GS 4G 4S iPod iPad 3 Sync
130681395140 - Apple iPhone 4 en 4s Full Body Bescherm Folie/Screen Protector 
130681395346 - Samsung Galaxy S2 SII i9100 I9100 Bescherm Folie/Screen Protector 


We hebben alle aanbiedingskosten op uw rekening teruggestort. 

Uit voorzorg hebben we ook uw verkooplimiet beperkt. Verstrek de volgende gegevens als u uw limiet wilt verhogen:

- Een rekening of
- Een overeenkomst met de leverancier of 
- Een leveringsbewijs of
- Een garantiebewijs 

Let erop dat uw naam, de gegevens van de leverancier, het product en de kwantiteit duidelijk leesbaar zijn.

eBay vraagt deze gegevens op om veiligheidsredenen. eBay behoudt zich het recht voor om de documenten die u ons doorstuurt eventueel door een derde betrokken partij te laten onderzoeken.

Ik raad u aan om uw documenten te uploaden. Op die manier kunnen we een snellere verwerking van uw documenten garanderen. Ga hiervoor naar de volgende hulppagina en klik daar vervolgens op 'Documenten uploaden'

Bericht 10 van 16
laatste antwoord