annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

mediashop-2012
Community-lid

Beste leden,



Al onze aanbiedingen zijn plotseling verwijderd door eBay omdat ze facturen willen zien, nu is dat geen probleem want die krijgt eBay gewoon.



Echter worden er door eBay automatische emails verzonden dat de koper snel zijn geld terug MOET vorderen. Dit is toch schandalig!



Wat wel een probleem is... Dat we afgelopen week meer dan 290 producten hebben verkocht en deze allemaal vandaag de deur uitgaan. De aanbiedingen zijn niet meer actief dus we kunnen ook GEEN POSITIEVE feedback ontvangen.



Of worden alle aanbiedingen weer actief gezet als eBay de facturen binnen hebben ?



Wie heeft hier ervaring mee, de zaken gingen zo extreem goed! TOT vanmiddag....De telefoon rinkelt met kopers die bang zijn dat ze hun geld a 1 of 2 Euro kwijt zijn.



HELP:::

Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Re: Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

abeldoorn
Community-lid

ik denk , maar da's natuurlijk koffie dik kijken en wat ervaring over de jaren' dat de automatische software die controleert op de woorden iphone en 4s ed jouw veilingen gelezen heeft als zijnde iphones en voor het gemak (het is tenslotte engelstalige software) de woorden hoesje en protector ed over geslagen heeft en dat daardoor al je veilingen beeidigd zijn. Voor een screenprotector hoef je geen factuur te overleggen, voor 'echte'iphones wel, ebay is bang voor klachten van apple dat ze hun producten illegaal (of chinese namaak) verkopen. Maar zelfs met zo'n uitleg schiet je nog niks op natuurlijk. Ebay nederland kan je niet bellen, ebay UK wel en mijn ervaring is dat je aan die mensen daar goed kan uitleggen wat het probleem is en dat ze daar vaak ook direct wat aan kunnen doen. Vraag ze waarom je aanbiedingen zijn verwijderd en dat je zelf denkt dat dat komt door de iphone en ze simpelweg niet gezien hebben dat het om accesoires gaat. Sterkte, ik weet it ervaring hoe vervelend het is als je veilingen beeidingd zijn en je ook je klanten niet meer kan bereiken....

Bericht 11 van 16
laatste antwoord

Re: Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

mediashop-2012
Community-lid

Abeldoorn,



Maar dat ze ook zonder pardon alles verwijderen, je moest eens weten hoeveel tijd erin een HTML advertentie gaat zitten...

Nu hebben we de afgelopen dagen ook wel extreem veel verkocht, wellicht denkt eBay laten we even kijken als alles in orde is voor de kopers...

MAAR: Het ergste is nog dat ik GEEN feedback kan ontvangen van de meer dan 200 kopers die zeer positief zijn zie een enkel hieronder. En een feedback maakt een verkoper, dat ben je zeker met mij eens.



Anders hadden we nu morgen 200 feedbacks opgebouwd in enkele dagen en blijven nu haken op maar 12....Snap je mijn punt.



Wat is het nummer van eBay UK dan ? Ik ga faxen maar ben bang dat dit een eeuwigheid gaat duren. Alleen antwoorden op een mail doet eBay NL al 36 uur......pff! en wij maar betalen, veiling, comissie, paypal...

eBay, kunt u meelezen en een antwoord aub geven ?!

Bericht 12 van 16
laatste antwoord

Re: Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

abeldoorn
Community-lid

Hoi,



het telefoonnummer heb ik niet zo snel; (je krijgt dan een pincode die maar 15 min geldig is), maar kijk even op http://www.ebay.co.uk/ en dan rechtboven customer support, dan contact us, dan klik je op de reden waarom je hen contact en of dat per mail of per telefoon moet. dan komt er een pincode en een telefoonnummer. Zoals gezegd, zij kunnen vaak snel (en in mijn ervaring..goed) helpen.


Die feedback moet je niet zo mee zitten. Alleen slechte feedback telt. Of je er nou 100, of 1000 of zoals ik 35000 hebt, maakt voor ebay niks uit. 1 negatief en je zakt, een paar negatief en je wordt geschorst, of je er nou -zoals ik- 35000 + tegenover zet of 100, dat maakt die computer daar niks uit.

Bericht 13 van 16
laatste antwoord

Re: Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

abeldoorn
Community-lid

oja, je moet ze niet faxen maar gewoon 'live 'bellen en het probleem uitleggen dat je geen iphones verkoopt maar assecoires (of hoe je dat ook schrijft).


sterkte.... (en ja, items listen is een crime, tell me about it)

Bericht 14 van 16
laatste antwoord

Re: Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

mediashop-2012
Community-lid

Ik ga het morgen eens proberen te bellen, tnx voor je informatie!



Feedback vind ik wel degelijk belangrijk, kopers kopen liever bij iemand met bijv 200 feedbacks dan bij 10, lijkt mij toch.



Bericht 15 van 16
laatste antwoord

Re: Alle aanbiedingen verwijderd, wat een drama!

hvanl
Community-lid

Jammer dat ik op je account geen feedback kan geven, vandaar maar even zo.


Vandaag bestelling binnen gekregen, prima verkoper dus.


Succes met je ebay probleem en hopelijk weer snel online.

Bericht 16 van 16
laatste antwoord